Forumisti,
Misschien al eens een topic geweest, maar ik kon het niet terugvinden.
Daarom start ik deze maar eens op...
Ik ben benieuwd naar de eerste opels / auto van anderen en of die nog net zo weemoedig terugkijken op hun eerste blikkie.
Ik trap maar af:
Mijn allereerste auto was een corsa A.
De Corsa was voor mij van een liefhebber geweest die al aardig wat aanpassingen had gedaan.
het was een jonge bak die leuk was opgeleukt met een GSI cockpitje met toerenteller. Andere ophanging zodat de boel net iets strakker stond .
Ik heb die bak (als jong broekie met toen nog een heeel andere smaak dan nu als ouwe bok, bijna 20 jaar later
) opgeleukt met stickers, in gekorte versnellingspook ( 4-bak, lachuh), donkere achterlichten, gele striping over de bumper, etc.
Bakkie stond er elke maand weer anders bij, lekker aan gerommeld om het mooier te maken dus.
Het was een echt trots bezit....
Ik vindt het leuk om te zien dat de "jonge" jongens ( en ook sommige oudere
) nog steeds dat vuur hebben om van je (eerste) trots iets unieks te maken.........sommige dingen veranderen niet.
(foto van een foto...in die tijd nog foto's met rolletjes.... haha)
Paul
Misschien al eens een topic geweest, maar ik kon het niet terugvinden.
Daarom start ik deze maar eens op...
Ik ben benieuwd naar de eerste opels / auto van anderen en of die nog net zo weemoedig terugkijken op hun eerste blikkie.
Ik trap maar af:
Mijn allereerste auto was een corsa A.
De Corsa was voor mij van een liefhebber geweest die al aardig wat aanpassingen had gedaan.
het was een jonge bak die leuk was opgeleukt met een GSI cockpitje met toerenteller. Andere ophanging zodat de boel net iets strakker stond .
Ik heb die bak (als jong broekie met toen nog een heeel andere smaak dan nu als ouwe bok, bijna 20 jaar later
Bakkie stond er elke maand weer anders bij, lekker aan gerommeld om het mooier te maken dus.
Het was een echt trots bezit....
Ik vindt het leuk om te zien dat de "jonge" jongens ( en ook sommige oudere
(foto van een foto...in die tijd nog foto's met rolletjes.... haha)
Paul