• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Joyce stelt zich ook maar even voor

zois

Lid
Hallo allemaal!

Ben lekker aso bezig wel jullie om raad vragen maar me niet ff voorstellen. Dat is een NO-NO hé. :cry:D

Maar goed, Ik ben dus Joyce ben 26 jaar en woon in Maastricht. Ik ben vorige week donderdag geslaagd voor mijn rijexamen en heb sinds eergisteren een opel corsa B 1.4 sport uit 1994, een rode (nouja rood hij was roze toen ik hem kocht) Nu ben ik niet zo'n barbiegirl dus heb hem gisteren de hele middag staan te cleaneren en hij ziet eruit als nieuw!

Wat kan ik nog verder vertellen :hmmz Nou ik woon samen met mijn vriend en onze stafford Rolex. En doe de opleiding Middelbaar Veiligheidskundige.

Ik kom uit een familie autofreaks Voornamelijk Bmw en Mercedes en één zwart schaap met een Alfa :o:P

Veel aan technische raad kan ik jullie helaas niet geven, dus zal meer het domme blondje zijn met vragen :angel

Mochten jullie vragen hebben let me know

Zonnige groet uit het zuiden:agent

welkom hier....

Stafford met de naam rolex....? issie met goud en diamanten behangen:D

:kewlpics graag.

grt

hahaha bedankt! Ja goed blijven boenen hé zal een deze dagen wat foto's posten van de auto.

En over die alfa rijder, tjeh er moet ook verstand zitten om het bij te praten hé ;)

Hij wilde al ruilen :P maarja om nou de ANWB onder de sneltoets te zetten :P steek liever de tijd erin om mijn autootje rood te houden hahhaha

Welkom en succes met de auto rood houden. Zit veel verschil in, maar ik doe de mijne zo 1 keer in het jaar, omdat hij dof/vaal/vlekkerig word.

Bij deze een fotootje van mijn auto,

1266905340_5_d4LL.jpeg

[rquote=1899925&tid=145075&author=opelkadetje]welkom:D

we willen geen foto's van je auto maar van jou hoor:P[/rquote]

Haha ;)

Maar de auto ziet er weer mooi rood uit!:wors

[rquote=1899925&tid=145075&author=opelkadetje]welkom:D

we willen geen foto's van je auto maar van jou hoor:P[/rquote]

zie toch ook alleen maar foto's van jouw auto :P

tja en altijd dezelfde ouwe zeuren.

man man.. een beetje lol moet je toch kunnen hebben ja..

die auto bestaat niet meer nee.. maar heb k wel zelf gebouwd, jouw avatar? die is realistisch top.

voordat je weer commentaar bedenkt, doe dat dan even via u2u als je me wat wil zeggen ipv de topic hier vervuilen met je mening over hoe jij er over denkt.

en voor de topic starter:D

mooi rood is niet lelijk:D

[rquote=1898063&tid=145075&author=zois]

Ik kom uit een familie autofreaks Voornamelijk Bmw en Mercedes en één zwart schaap met een Alfa :o:P

[/rquote]

Nu moet ik toch even tussenbeiden komen, hoor.

Het toeval wil dat ik naast Opel ook Alfa liefhebber ben en er momenteel ook in eentje rondrij.

En om Jeremy Clarkson even te citeren: You aren't a real petrolhead until you've driven an Alfa Romeo.

[/rquote]

En om Jeremy Clarkson even te citeren: You aren't a real petrolhead until you've driven an Alfa Romeo.

[/rquote]

of je profielnaam is petrolhead haha :thumbup

Dat heb je handig uitgekozen...

Wat was er het eerst: de uitspraak van Jeremy of jij...

Maakt weinig uit overigens, op BNR is donderdagmiddag een autoprogramma waarin hetzelfde woord ook gebezigd wordt...

Terug
Naar boven