• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

K&N Filter in een Kadett 1.3s

Kadett-E

Post weinig
Hallo,

Ik had graag wat willen knutselen met mijn Kadett-E '88 1.3s. Op de site van K&N filters heb ik 2 soorten filters gezien. De ene was dus een gewone filter, hier is de *link*. En de andere was zoiets:

*klik*. Nu vraag ik me af, waarvoor dient eigenlijk de 2de? En kan deze zomaar in mijn Kadett passen? Volgens de site van K&N filters wel.

Alvast bedankt.

origineel gepost door robbyrood

Zou de eerste doen, werkt efficient en maakt geen herrie.Tweede ga je horen....

bij mijn 1.2 dkadett kan je het luchtfilter eraf halen maar dan hoor je bijna geen verschil:S

en mij mijn 1.6jes ook niet .. dit wou ik ook (wat meer geluid).. maar ik heb gewoon de originele luchtfilter laten zitten..

origineel gepost door robbyrood

Zou de eerste doen, werkt efficient en maakt geen herrie.Tweede ga je horen....

Werkt deze beter dan een standaard filter? En wat betreft de 2de filter, maakt dat een mooi geluid, of is het echt herrie...

Alvast bedankt.

@Hierboven: Uw filter uithalen is echt geen goede idee. Al het vuiligheid gaat gewoon rechtstreeks in je carbu.

ik had altijd de 2de op mijn kadett 1.3nb kwa geluid valt het heel erg mee, (wel iets meer als de eerste maar verwacht niet te veel) ziet er wel veel mooier uit als het orginele zwarte luchtfilter bak.

bij de 2de moet de orginele zwarte bak van de cabarateur gehaald worden en daar word deze voor in de plaats gezet

ik heb op de mijne ook de 2de. maar merk totaal geen verschil?

ziet er natuurlijk wel mooier uit:thumbup

@Kadett-E..

ik had mijn luchtfilter er niet fgehaald.. maar dat was meer om aan te geven dat je bij deze blokken heel weinig verschil hort kwa motor geluid..

ik was ook egt niet van plan om zonder filter te gaan rijden :P

Terug
Naar boven