• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett Break 2.0

ja die kadettjes station blijven gewoon heel erg mooi en zeker zeldzaam aan het worden.

tis alleen zo jammer dat ze niet belastingvrij zijn :(:(

gr vinc

[rquote=1844216&tid=140520&author=vincent23]ja die kadettjes station blijven gewoon heel erg mooi en zeker zeldzaam aan het worden.

gr vinc[/rquote]

Hooguit een Combo , maar daar heb je zo weinig aan met 2 kids die je regelmatig van school moet halen....

[rquote=1844216&tid=140520&author=vincent23]ja die kadettjes station blijven gewoon heel erg mooi en zeker zeldzaam aan het worden.

gr vinc[/rquote]

Hooguit een Combo , maar daar heb je zo weinig aan met 2 kids die je regelmatig van school moet halen....

[rquote=1844243&tid=140520&author=Pat70][rquote=1844216&tid=140520&author=vincent23]ja die kadettjes station blijven gewoon heel erg mooi en zeker zeldzaam aan het worden.

gr vinc[/rquote]

Hooguit een Combo , maar daar heb je zo weinig aan met 2 kids die je regelmatig van school moet halen....[/rquote]

jeps idd, dat wordt lastig hehe :D

[rquote=1844243&tid=140520&author=Pat70][rquote=1844216&tid=140520&author=vincent23]ja die kadettjes station blijven gewoon heel erg mooi en zeker zeldzaam aan het worden.

gr vinc[/rquote]

Hooguit een Combo , maar daar heb je zo weinig aan met 2 kids die je regelmatig van school moet halen....[/rquote]

jeps idd, dat wordt lastig hehe :D

gr vinc[/rquote]

Das zeker jammer, daarom heb ik mijn ene kadett caravan 2.0 8v ook maar opgegeven. Maar mijn andere rijdt ik ondertussen al ruim 5 jaar.

Beide origineel trouwens. Beide in Zuid-limburg opgehaald. En beide uit duitsland gehaald door 1 van de vorige eigenaars.

Dus ze zijn er zeker wel.

caravans_kl.jpg

Jammer dat die link nergens meer op uitkomt.... Ik was wel benieuwd.

gr vinc[/rquote]

Das zeker jammer, daarom heb ik mijn ene kadett caravan 2.0 8v ook maar opgegeven. Maar mijn andere rijdt ik ondertussen al ruim 5 jaar.

Beide origineel trouwens. Beide in Zuid-limburg opgehaald. En beide uit duitsland gehaald door 1 van de vorige eigenaars.

Dus ze zijn er zeker wel.

caravans_kl.jpg

Jammer dat die link nergens meer op uitkomt.... Ik was wel benieuwd.

[rquote=1859687&tid=140520&author=wim-v6]Wij hebben een 1986 kadett-E 1.2 station gehad.

dus het zou mogenlijk moeten zijn.

Willem[/rquote]

Is inderdaad mogelijk. Heb er net eentje op Ebay duitsland gewonnen !!

1 aug 1986 , 44kw automaat met naderhand ingebouwde airco !!

Moet nog wel wat afsprken om m in de buurt van Duisburg op te halen.

Foto's volgen :D

[rquote=1859687&tid=140520&author=wim-v6]Wij hebben een 1986 kadett-E 1.2 station gehad.

dus het zou mogenlijk moeten zijn.

Willem[/rquote]

Is inderdaad mogelijk. Heb er net eentje op Ebay duitsland gewonnen !!

1 aug 1986 , 44kw automaat met naderhand ingebouwde airco !!

Moet nog wel wat afsprken om m in de buurt van Duisburg op te halen.

Foto's volgen :D

Had m gisteren al gezien op mobile.de . Daar staat er echter bij vermeld dat de aangegeven toelatingsdatum een fictieve datum is omdat de advertentie anders niet geplaatst kon worden. Wat er in de op marktplaats vermelde blanco papieren staat moet dus je maar afwachten. Beetje lotto spelen :P

Had m gisteren al gezien op mobile.de . Daar staat er echter bij vermeld dat de aangegeven toelatingsdatum een fictieve datum is omdat de advertentie anders niet geplaatst kon worden. Wat er in de op marktplaats vermelde blanco papieren staat moet dus je maar afwachten. Beetje lotto spelen :P

Terug
Naar boven