• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett -C niet goed sationair lopen met 2.2E erin .

noci

Post vaak
Beste Opel mensen ,

Ik zal mezelf even voorstellen , Heb al diverse opel modellen gehad / gereden maar heb nu nog een kadett -C met een 2.2 E erin maar hij start wel maar als die eenmaal loopt dan kan ik hem met geen mogelijkheid stationair laten draaien.
Hij loopt even goed en dan gaat die naar denk ik 1500-1800 toeren lopen ( heb de toerenteller nog niet aangelsoten ) .
Ik heb al een nieuw brandstofrelais gemonteerd en een nieuwe leerlaufregler maar helpt helemaal niets .
Heb ook al hier het electrische schema nagelopen en alle weerstanden van de componenten na gemeten en de kabelboom alle draden op weerstand gecontroleerd .
Onsteking afgesteld , brandstofdruk gecontroleerd 98 getankt maar helpt niets .
Ook al met remmenreiniger overal langs gespoten en de injectie rail nog eens gecontroleerd op lekkage maar helaas geen lekkage .
Wat zie ik over het hoofd ???
Kan iemand mij helpen 🙏🏻

Mvg, Nico

Terug
Naar boven