• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kadett camper

Hahaha Kom nou. Het voordeel van een camper op een tent begrijpt iedereen wel denk ik. :D Dat is geen hersenchirurgie.

Ik kom wel kijken als je de tent opzet in de regen! ;) Of afbreekt..

We hebben vaak zat met weggespoelde tent mensen in onze camper aan de thee gezeten :D oh wat was dat toch leuk met zo'n tent op stap :) hahaha.. :jerry :jerry :jerry

Ik ben zelf ook wel vaak met tent op stap geweest hoor ;) En is allemaal prima geweest maar zou redelijkerwijs liever met een camper zijn gaan! ;)

Een beetje camper met leuke 2,5 liter diesel doet prima 1 op 10. Die Ford (2liter v4) van ons deed zelfs nog 1 op 8 met 110.

Goedkoper ben je vast wel ja. Maar de luxe die je er bij hebt maakt dat helemaal goed!

Hah, nou ik ben altijd al kampeerder geweest, en hele slechte ervaringen met tenten. Die dingen moeten ook gewoon goed ontworpen worden. Nee niet goed, maar PERFECT! Anders is het al gauw een en al ergernis. Twee jaar geleden kocht ik een Perry tent van Wildebeast, een Kiaora L van polyester. Een drama! Binnen een uur een geknakte carbon tentstok! Ding stukje ingekort en laatste uur van de vakantie weer geknakt en een dikke regenbui erover....Eerste nacht een groot gat in het bodemzeil geknaagd, waarschijnlijk een boze muis op wiens holletje we waren gaan staan... :sleeping heb hem in de container gepleurd en niet eens meer mee terug genomen. Was een nieuwe tent... :thumbdown En zo heb ik zo veel kut tenten gehad.... :???:

Het model sprak me wel enorm aan, maar geen vast bodemzeil, dus overal beestjes in de voortent....

Maar goed, hij was gekocht afgeprijsd van 380 euro voor 150 incl luifel, dus zelfs voor maar één vakantie niet te duur...

Vorig jaar brachten ze de katoenen versie uit met vast bodemzeil en dikke vette aluminium stokken. Een tent van 32 kilo en nog een luifel van 12 kilo....zwaar.... maar wat is dat een super tent zeg!! :wors Maar goed, normaal kost die ook 1050 euro. Wij hadden alleen een keer het grote geluk dat ze dikke uitverkoop hadden en kochten hem voor 550... Er is aan alles gedacht bij dat ding, een klein ritsje om netsnoer naar binnen te kunnen voeren, handige vakjes, noem maar op....

Vorig jaar hadden we dus een vreselijke regen vakantie en hij heeft zich gelijk zo goed bewezen. Enorme wind, maar geen krimp! Genoeg ruimte om een complete tuinset er in te zetten en zelfs ik met mijn 194cm kan er recht op in staan!

En ook dat laatste is bij vele campers helaas niet het geval.

Kijk, een camper is te gek voor een dagje hier en een dagje daar, lekker op rondtocht, maar als je van plan bent om ergens te blijven staan is een tent toch veel fijner hoor...en GOEDE tent....

CIm6y.jpg

Maar een camper met een losse auto eronder is toch wel erg leuk!!

Hah, nou ik ben altijd al kampeerder geweest, en hele slechte ervaringen met tenten. Die dingen moeten ook gewoon goed ontworpen worden. Nee niet goed, maar PERFECT! Anders is het al gauw een en al ergernis. Twee jaar geleden kocht ik een Perry tent van Wildebeast, een Kiaora L van polyester. Een drama! Binnen een uur een geknakte carbon tentstok! Ding stukje ingekort en laatste uur van de vakantie weer geknakt en een dikke regenbui erover....Eerste nacht een groot gat in het bodemzeil geknaagd, waarschijnlijk een boze muis op wiens holletje we waren gaan staan... :sleeping heb hem in de container gepleurd en niet eens meer mee terug genomen. Was een nieuwe tent... :thumbdown En zo heb ik zo veel kut tenten gehad.... :???:

Het model sprak me wel enorm aan, maar geen vast bodemzeil, dus overal beestjes in de voortent....

Maar goed, hij was gekocht afgeprijsd van 380 euro voor 150 incl luifel, dus zelfs voor maar één vakantie niet te duur...

Vorig jaar brachten ze de katoenen versie uit met vast bodemzeil en dikke vette aluminium stokken. Een tent van 32 kilo en nog een luifel van 12 kilo....zwaar.... maar wat is dat een super tent zeg!! :wors Maar goed, normaal kost die ook 1050 euro. Wij hadden alleen een keer het grote geluk dat ze dikke uitverkoop hadden en kochten hem voor 550... Er is aan alles gedacht bij dat ding, een klein ritsje om netsnoer naar binnen te kunnen voeren, handige vakjes, noem maar op....

Vorig jaar hadden we dus een vreselijke regen vakantie en hij heeft zich gelijk zo goed bewezen. Enorme wind, maar geen krimp! Genoeg ruimte om een complete tuinset er in te zetten en zelfs ik met mijn 194cm kan er recht op in staan!

En ook dat laatste is bij vele campers helaas niet het geval.

Kijk, een camper is te gek voor een dagje hier en een dagje daar, lekker op rondtocht, maar als je van plan bent om ergens te blijven staan is een tent toch veel fijner hoor...en GOEDE tent....

CIm6y.jpg

Maar een camper met een losse auto eronder is toch wel erg leuk!!

Terug
Naar boven