• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett club Nederland

wizardnl

Post weinig
Beste Kadett liefhebbers,

Er is al veel over gesproken en tot op heden was het er nog niet van gekomen maar de plannen worden nu eindelijk doorgezet. Samen met nog enkele kadett liefhebbers hebben wij

de intentie om per 01/01/2011 een landelijk kadett club op te zetten. Deze club moet dienen als centraal punt voor all kadett liefhebbers in Nederland. Of het nu op een kadett a of kadett e gaat iedereen is welkom.

Momenteel is de club in oprichting. Naast nieuwe leden zijn we opzoek naar mensen die op vrijwillige basis de club willen ondersteunen. Op dit moment zijn wij nog opzoek naar de volgende mensen :

- Bestuursleden

- Webdesigners/programmeurs

- Meeting organisatoren

- Algemene vrijwilligers

- Forum moderators

- Contentbeheerders

De mogelijkheden voor de club zijn heel divers. In eerste instantie willen we alle kadett liefhebbers bij elkaar brengen. Onze website www.kadett.nl (deze is nog in ontwikkeling)zal daarom ook een centrale rol gaan spelen. Zo willen wij het informatie punt zijn voor de verschillenden kadett modellen. Daarnaast is het de bedoeling om enkele meetings per jaar te organiseren. Voor de langere termijn zijn er nog plannen voor b.v een magazine, workshops, centraal inkopen van onderdelen etc.

Informatie/foto’s

Als club zijn we altijd opzoek naar informatie en/of foto’s van de verschillende kadett modellen. We willen immers onze website voorzien van zoveel mogelijk informatie. Je foto’s of informatie kunnen gemaild worden naar content@kadett.nl

wil je lid worden? stuur een mail met je gevens naar : leden@kadett.nl

wil je ons helpen? stuur een mailtje met je gegevens naar : staf@kadett.nl

Wil je meer weten? Ga dan naar :www.kadett.nl

Met vriendelijke groet,

Kadett Club Nederland

origineel gepost door Blackbull

Helemaal top, ik zal me tegen die tijd zeker aanmelden:thumbup

inschrijven kan al. hoe eerder we leden hebben des te beter

origineel gepost door Blackbull

Helemaal top, ik zal me tegen die tijd zeker aanmelden:thumbup

inschrijven kan al. hoe eerder we leden hebben des te beter

klinkt wel leuk, hopelijk ook meerdere meetings die voor iedereen eens te bezoeken zijn zonder 2 uur te hoeven rijdenking:

klinkt wel leuk, hopelijk ook meerdere meetings die voor iedereen eens te bezoeken zijn zonder 2 uur te hoeven rijdenking:

Dat stukje over D kadett klopt volgens mij niet helemaal...

Aanvankelijk waren de koplampen nog rond, maar al vrij snel na de introductie werden deze vervangen door rechthoekige lampen die aansloten op de knipperlichten.

Ik heb een 84er D kadett met ronde koplampen ( Sedan )

ik heb me ook aangemeld. :thumbup

en bij het kadett e verhaaltje staat niks over de seh motor ? 2.0 8v?

@ Lukko

@GlennGSI

het kan goed zijn dat de content van de website niet 100% is. dit is ook pas een begin. het is de bedoeling dat per model er door een paar mensen de gegevens up to date worden gemaakt. dus mocht je zaken hebben je kan het mailen naar content@kadett.nl

@Blackbull

@2000

we hebben jullie aanmelding mails ontvangen dank daarvoor.

Dat stukje over D kadett klopt volgens mij niet helemaal...

Aanvankelijk waren de koplampen nog rond, maar al vrij snel na de introductie werden deze vervangen door rechthoekige lampen die aansloten op de knipperlichten.

Ik heb een 84er D kadett met ronde koplampen ( Sedan )

Terug
Naar boven