• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett crash op de N11 bij viaduct

Afgelopen donderdag, zag ik een zeer brute kadett GSI met een mooie blauwe kleur die van de weg was afgeschoten door de gladheid omme nabij 16.30 bij een viaduct op de N11 richting bodegraven. Zeer zonde, want het rechterachterwiel was eraf gebroken?? Was een mooie dett!

Iemand van hier??

En dat heb je niet horen aan komen? (er van uitgaande dat lagers herrie gaan maken voordat ze de geest geven)

En dat heb je niet horen aan komen? (er van uitgaande dat lagers herrie gaan maken voordat ze de geest geven)

nee het is heel snel gegaan ik kwam uit leiden bij de heineken brouwerij,daar hoorde

ik wat zingen,kijk thuis wel wat er aan de hand is 2km later sta ik in de berm

nee het is heel snel gegaan ik kwam uit leiden bij de heineken brouwerij,daar hoorde

ik wat zingen,kijk thuis wel wat er aan de hand is 2km later sta ik in de berm

Best apart, niet iets geraakt toevallig? Stoepje zijwaards met de gladheid bijvoorbeeld is erg vaak de oorzaak van dit soort ongein? Ook wel apart dat je een mooie dett schijnt te hebben en hier nog nooit eerder iets hebt gepost, maar wel in dit topic wat over jouw dettje gaat. En dat bedoel ik zeker niet negatief, vind het alleen apart....:hmmz

Maar de schade nog in de perken gehouden hoop ik?:angel

Best apart, niet iets geraakt toevallig? Stoepje zijwaards met de gladheid bijvoorbeeld is erg vaak de oorzaak van dit soort ongein? Ook wel apart dat je een mooie dett schijnt te hebben en hier nog nooit eerder iets hebt gepost, maar wel in dit topic wat over jouw dettje gaat. En dat bedoel ik zeker niet negatief, vind het alleen apart....:hmmz

Maar de schade nog in de perken gehouden hoop ik?:angel

@Vinci

als je goed had gekeken had je gezien dat kadedilex zichzelf al in 2007 had aangemeld

En door een fout zijn vorige keer alle post gewist.....

Dus ik denk dat deze meneer al meer gepost heeft dan wij denken ;)

Het is zeker te hopen dat de schade beperkt is gebleven

@Vinci

als je goed had gekeken had je gezien dat kadedilex zichzelf al in 2007 had aangemeld

En door een fout zijn vorige keer alle post gewist.....

Dus ik denk dat deze meneer al meer gepost heeft dan wij denken ;)

Het is zeker te hopen dat de schade beperkt is gebleven

de schade is beperkt gebleven.as waar de lagers omheen zitten was bij het schroefdraad afgebroken,remklauw en remleiding gebroken,achterbumper gescheurd side skirts gescheurd,maar hij rijd inmiddels weer

de dett heb ik nu een jaar het is de ouwe van veccie hij staat bij het dikke kadettjes forum xg-32-px pag 37 ongeveer

de schade is beperkt gebleven.as waar de lagers omheen zitten was bij het schroefdraad afgebroken,remklauw en remleiding gebroken,achterbumper gescheurd side skirts gescheurd,maar hij rijd inmiddels weer

de dett heb ik nu een jaar het is de ouwe van veccie hij staat bij het dikke kadettjes forum xg-32-px pag 37 ongeveer

Ah ok, dan snap ik het helemaal! Maar je posts teller is denk ik gewist dan, niet al je posts toch??

Ah ok, dan snap ik het helemaal! Maar je posts teller is denk ik gewist dan, niet al je posts toch??

Terug
Naar boven