• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett D aankoop

Bakker

Post weinig
Leuke wagen :thumb

heb ook een vraag,

wil mij ook een D kadet aanschaffen en heb al bij 1 gekeken maar weet eigenlijks niet wat zoiets nog mag kosten ?

waar ik bij heb gekeken is gespoten heeft wat lelijke interieur scheurtjes en dergelijke maar dat vind ik niet erg en is 31 jaar en heeft nieuwe koppeling erop gekregen en heeft 17" velgen eronder ik mag de kadet voor 400 overnemen maar twijfel een beetje omdat ik niet weet wat zoiets nog mag kosten.

heb trouwens de motor horen lopen en hij liep verder mooi. gaat mij er alleen even om is dat te doen voor dat geld of is het toch te duur . er ligt een 1.2 S motor in

misschien dat hier iemand mij hier duidelijkheid over kan geven ?

Mvg,

Bakker

Terug
Naar boven