• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E Als eerste auto waarom wel/niet?

Ik zal me even voorstellen, ik ben Bradley en ben 22 jaar.

Ben bezig met rijlessen sinds een tijdje en hoop ergens in Oktober/November af te rijden.

Je zal je wel afvragen, waarom een Kadett en niet iets jeugdigers als een Golfje of een Polo?

Uitleg:

Ik heb een bepaalde haat aan jongeren in een Golfje of een Polo of een 3Serie of een Civic, dat weerhoud mij ervan zo`n auto te kopen.

Een originele Golf II vind ik een toffe auto om te zien, maar het hele imago wat er omheen hangt maakt het voor mij niet aantrekkelijk. :jerry

En ik rij graag in iets uniekers!

Maargoed, E kadett! -offtopic

Ik heb altijd al een zwak gehad voor het hatchback model van de Kadett. Mijn vader heeft er 1 gehad, een witte 1,2 City. Prachtige auto, en het is ook de eerste auto waarvan ik me herinner dat ik er ook daadwerkelijk in gereden/gezeten heb (Ik was 5 ) En dit heeft tot nu ook echt een hele indruk op mij achter gelaten. :wub

Nou weet ik dat ze roestgevoelig zijn, maar ze zijn volgens mij niet duur in onderhoud, en motorisch zijn het prima auto`s.

Wat geeft julie een JA, voor een Kadett, en wat geeft julie een NEE voor een Kadett?

Budget voor een beginners kadett is 750, dat is érg karig, maar ik kan ongeveer 200 euro per maand aan de kant leggen voor onderhoud, dus dat is niet echt een probleem.

Ik hoop wat van julie te horen,

Groet!

Terug
Naar boven