• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E houdt in bij optrekken/gasgeven

[rquote=1849249&tid=140358&author=asconahobbyist]maar kevin heeft een 13NB motortje,met een enkelvoudige electronisch geregelde carburateur.

Heeft 60 pk,en is meer op weinig uitstoot gericht dan op verbruik en prestaties.

Heb er ook eentje gehad,liep toch een ruime 160 op de klok,maar zuiniger als 1 op 13 tot 14 liep ie echt niet.

ik zou eens naar je verdeelkap kijken,als je een zwarte kap heb met uitwendige pinnetjes kunnen er daar best één of meerdere van geoxydeerd zijn,met inderdaad bovenstaande klacht tot gevolg. Dus even de bougiekabels loshalen van de kap,ook even in de bougiedopjes zelf kijken.

suc6![/rquote]

Thx! :) Ik gaat er vandaag is ff naar kijken of 1 van de pinnetjes is geoxydeerd.. Ik had laatste de bougiedopjes al nagekeken en daar was niks bijzonders aan te zien. Maar ik zal vandaag is ff de verdelerkap nakijken! Bedankt! :thumbup

Btw mijn Kadettje rijdt 1:13 tot 1:14. Dus rijdt opzich best redelijk zuinig...

das inderdaad redelijk normaal,scheelt ook of je een 4 of 5 bak hebt,4 bak zal iets onzuiniger draaien,maar denk dat jij al een 5 bak hebt

das inderdaad redelijk normaal,scheelt ook of je een 4 of 5 bak hebt,4 bak zal iets onzuiniger draaien,maar denk dat jij al een 5 bak hebt

[rquote=1849389&tid=140358&author=asconahobbyist]das inderdaad redelijk normaal,scheelt ook of je een 4 of 5 bak hebt,4 bak zal iets onzuiniger draaien,maar denk dat jij al een 5 bak hebt[/rquote]

Yeps heb gelukkig een 5 bak :D

[rquote=1849249&tid=140358&author=asconahobbyist]maar kevin heeft een 13NB motortje,met een enkelvoudige electronisch geregelde carburateur.

Heeft 60 pk,en is meer op weinig uitstoot gericht dan op verbruik en prestaties.

Heb er ook eentje gehad,liep toch een ruime 160 op de klok,maar zuiniger als 1 op 13 tot 14 liep ie echt niet.

ik zou eens naar je verdeelkap kijken,als je een zwarte kap heb met uitwendige pinnetjes kunnen er daar best één of meerdere van geoxydeerd zijn,met inderdaad bovenstaande klacht tot gevolg. Dus even de bougiekabels loshalen van de kap,ook even in de bougiedopjes zelf kijken.

suc6![/rquote]

Ik heb vanmiddag even gekeken en idd! En 1 van de dopjes is geheel geoxydeerd. Ik heb er even een schroevendraaien doorheen gewalmst, beetje krassen erin gemaakt, maar dit lukte niet echt. Dus ik gaat binnekort ook maar is ff een nieuwe bougie kapje/kabeltje kopen! ;) Kijken of dit dan wil helpen.

[rquote=1849389&tid=140358&author=asconahobbyist]das inderdaad redelijk normaal,scheelt ook of je een 4 of 5 bak hebt,4 bak zal iets onzuiniger draaien,maar denk dat jij al een 5 bak hebt[/rquote]

Yeps heb gelukkig een 5 bak :D

suc6![/rquote]

Ik heb vanmiddag even gekeken en idd! En 1 van de dopjes is geheel geoxydeerd. Ik heb er even een schroevendraaien doorheen gewalmst, beetje krassen erin gemaakt, maar dit lukte niet echt. Dus ik gaat binnekort ook maar is ff een nieuwe bougie kapje/kabeltje kopen! ;) Kijken of dit dan wil helpen.

Terug
Naar boven