Rottentweetie
Post weinig
[rquote=1849249&tid=140358&author=asconahobbyist]maar kevin heeft een 13NB motortje,met een enkelvoudige electronisch geregelde carburateur.
Heeft 60 pk,en is meer op weinig uitstoot gericht dan op verbruik en prestaties.
Heb er ook eentje gehad,liep toch een ruime 160 op de klok,maar zuiniger als 1 op 13 tot 14 liep ie echt niet.
ik zou eens naar je verdeelkap kijken,als je een zwarte kap heb met uitwendige pinnetjes kunnen er daar best één of meerdere van geoxydeerd zijn,met inderdaad bovenstaande klacht tot gevolg. Dus even de bougiekabels loshalen van de kap,ook even in de bougiedopjes zelf kijken.
suc6![/rquote]
Thx!
Ik gaat er vandaag is ff naar kijken of 1 van de pinnetjes is geoxydeerd.. Ik had laatste de bougiedopjes al nagekeken en daar was niks bijzonders aan te zien. Maar ik zal vandaag is ff de verdelerkap nakijken! Bedankt! :thumbup
Btw mijn Kadettje rijdt 1:13 tot 1:14. Dus rijdt opzich best redelijk zuinig...
Heeft 60 pk,en is meer op weinig uitstoot gericht dan op verbruik en prestaties.
Heb er ook eentje gehad,liep toch een ruime 160 op de klok,maar zuiniger als 1 op 13 tot 14 liep ie echt niet.
ik zou eens naar je verdeelkap kijken,als je een zwarte kap heb met uitwendige pinnetjes kunnen er daar best één of meerdere van geoxydeerd zijn,met inderdaad bovenstaande klacht tot gevolg. Dus even de bougiekabels loshalen van de kap,ook even in de bougiedopjes zelf kijken.
suc6![/rquote]
Thx!
Btw mijn Kadettje rijdt 1:13 tot 1:14. Dus rijdt opzich best redelijk zuinig...