rickykadett
Post weleens wat
hallo ik ben ricky en ik ben 17 jaar, intussen met mn autorijbewijs bezig.
vroeger wilde ik een honda civic of een opel kadett hebben, nu heb ik een aanbod gekregen van een kadett e uit 1990 met een 1.4i motor 109000 op de teller 1e eigenaar.
deze auto heb ik nagelopen(ben monteur in opleiding) en kon weinig vinden.
vroeger heeft mn pa veel kadettjes weg moeten brengen vanwege roest.
tot mijn verbazing was de onderkant en de dorpels kei hard. wel zij de wielkastjes iets aangetast en door de eigenaar even aangesmeert,, dus deze verdienen aandacht.
hij is voorzien van een nieuwe uitlaat vanaf de kat en de distributieriem met waterpomp en t hermostaat is vervangen.
enige punten
de wielkasten dus
dynamo hoor je duidelijk(lagers)
accu is versleten
blokje zweet iets
voorbanden zijn matig
achterwiellagers hebben speling
kachel doet het alleen op 3
achteruitverwarming doet het niet
de auto mag ik overnemen met nieuwe apk voor300 euro en dat lijkt me en mooi bedrag
alleen heb ik een vraag.
die kAChelweerstand,, waar zit dat ding en heeft de achteruitverwarming daar iets mee te maken want de zekeringen zijn goed,, dat het miss de knop zelf is die defect is
groetjes ricky
vroeger wilde ik een honda civic of een opel kadett hebben, nu heb ik een aanbod gekregen van een kadett e uit 1990 met een 1.4i motor 109000 op de teller 1e eigenaar.
deze auto heb ik nagelopen(ben monteur in opleiding) en kon weinig vinden.
vroeger heeft mn pa veel kadettjes weg moeten brengen vanwege roest.
tot mijn verbazing was de onderkant en de dorpels kei hard. wel zij de wielkastjes iets aangetast en door de eigenaar even aangesmeert,, dus deze verdienen aandacht.
hij is voorzien van een nieuwe uitlaat vanaf de kat en de distributieriem met waterpomp en t hermostaat is vervangen.
enige punten
de wielkasten dus
dynamo hoor je duidelijk(lagers)
accu is versleten
blokje zweet iets
voorbanden zijn matig
achterwiellagers hebben speling
kachel doet het alleen op 3
achteruitverwarming doet het niet
de auto mag ik overnemen met nieuwe apk voor300 euro en dat lijkt me en mooi bedrag
alleen heb ik een vraag.
die kAChelweerstand,, waar zit dat ding en heeft de achteruitverwarming daar iets mee te maken want de zekeringen zijn goed,, dat het miss de knop zelf is die defect is
groetjes ricky