• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E minichamps

Op de site van minichamps nu pics van de E Kadett.

zou 1984 model worden maar is helaas 1989 geworden,en er staat bij groen maar ik vindt m tamelijk zwart.

Neus lijkt ook niet helemaal te kloppen.Maar ns wachten hoe ie er in t echt uitziet.

Krijg de foto's niet geplaatst.

Voor de pics zie www.minichamps.de en dan bij streetcars opel 1/43

Niet getreut er komen nog meer E Kadett's van Minichamps.

De komplete lijn E Kadett komt in 1:43, in Nurnburg waren al de Cabrio en de GSI te zien.

400 04 5900

Opel Kadett E 3 DEURS 1984 Groen

400045900_N.jpg

400 04 5910

]Opel Kadett E Caravan 1984 Rood

400045910_N.jpg

Jah,ik wil er toch wel van alle varianten eentje hebben.

Heb ze allemaal gehad,3 deurs,5 deurs,sedan,een caravan 3 deurs (zo'n mooie poepbruine uit 1985) en een hele rits GSI tjes en zelfs een cabrio

Nu maar hopen dat de modellen uit beter staal zijn gemaakt als de echte,zal toch wat wezen als je 1/43 wielrandjes in de vitrine wegrotten:P:P:P:P:P

Leuk die Kadettjes. Tot nu toe was er alleen de E1. De enige E2 die er bestond was een Combo.

Ik ga zeker alle types kopen!

Gr Wesley

nou,gaat weer lekker ,op de site van minichamps is de uitlevering alweer verschoven naar november 2009.

je zou bijna hopen dat schuco m ook gaat maken,dan ligt ie in elk geval binnen een jaar in de winkel,minichamps belooft m al 3 jaar ongeveer.

vindt m er op de foto niet top uitzien,zelfde als de d kadett.

Je ziet dat het een d kadett is maar toch klopt er wat niet,die van schuco is veel beter getroffen op de een of andere manier.

kijk maar,voor en achterwielen zijn niet even groot en neusje is te schuin,

Calibra vond ik ook al tegenvallen,ze moeten echt beter hun best gaan doen hoor!

Of breng m anders maar meteen in 1 op 18 uit,die zijn wel altijd erg mooi:jerry

Terug
Naar boven