• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett GSI 16V

siepel

Post weinig
Hallo, heb mijn oog laten vallen op een originele 16V. de carrosserie is hard en heeft weinig aandacht nodig behalve een nieuwe laklaag. probleem is dat het interieur compleet gestript is, echt alles is eruit.motor is verder top. mijn vraag aan jullie is wat is een reële prijs voor een GSi in deze staat en hoe moeilijk is het om aan originele interieur delen te komen

Groene van mp? Interieur word nogal eens aangeboden. Daarvoor zou je ook in België of Duitsland kunnen kijken. Over de prijs kan ik niet veel zeggen.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

een goede kas leg je toch al gauw 500 euro neer, en al helemaal met goede motor,is dat die zwarte op speurders ? , dan kom je nog wat aan de wielkasten aan het doen

ja die op speurders is het, volgens de eigenaar is alles hard. het is dat ie bij mij om de hoek staat. vanmiddag ga ik er naar kijken

over deze wagen was ergens ook al een topic, waar niet zo goede dingen instonden over de motor meen ik, zelf heb ik ook van de zomer een goede kas gehaald, wat ook ver kaal was, maar wel gespoten, zelf heb ik dus een 2e gsi gesloopt voor deze weer te kunnen opbouwen, maar let wel op op roest, en vooral voren bij de ophanging

ja, auto is compleet gestript alleen stuur as, stuur en bekabeling na. verder is het open dak eruit wat moeilijk wordt om dat te vervangen.

carrosserie is hard zag wel een paar blaasjes op de wielrand links achter, rechts achter zit wat werk aan. al met al te veel werk om het interieur weer in orde te krijgen

denk het ook, ik ga maar door met zoeken naar een goede gsi, al valt het niet mee. waar je ze 15 jaar terug nog op elke straathoek tegen kwam worden ze nu een zeldzaamheid.

Terug
Naar boven