• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett GT Velgen Verbreden, Hoeveel?

IceFreak

Post weleens wat
Mensen!

Gisteren heb ik bandjes opgehaald voor mijn Kadett GT velgen. De banden zijn Dunlop SP9000 in de maat 195/45 R14.

Nu wil ik dus mijn Kadett GT velgen verbreden en onder mijn Corsa B monteren.

De vraag is, wat is het mooiste? Ik wil wel een beetje duitse look, maar het hoeft niet te extreem, dat ze een stuk uitsteken.

Is 7J rondom mooi? Of is 7,5J voor en 8J achter mooier? Ik weet het niet goed :P.

Dus, als iemand informatie heeft en het liefste foto's, graag!

Thx :)

origineel gepost door geezer

meestal kijk je toch eerst wat de velgmaat is en word en bestel je daarna banden :wtf

www.tyrestretch.com bied de oplossing

De velgen zijn nu nog standaard (5J). Ik zit alleen te twijfelen over de breedte dat ik de velg laat verbreden. De banden kon ik voor de helft van de nieuwprijs kopen, nieuw, doen dus :)

ik wil ook gt velgen verbreden maar dan vor onder een combo b hoeveel zu ik daar breder mee kennen gaan? hoot op 7 j voor 8 j achter?

De afspraak is gemaakt en zaterdag breng ik ze weg :). Het is uiteindelijk 7,5J voor en 8J achter geworden :)

Bedankt iedereen!

Ze zijn net weg :). Ik heb ze naar Erwin Gervink in Borne gebracht. Kost daar 30 euro per velg en dan worden ze mooi straks gemaakt :).

Hij zit al 12 jaar in het vak zei hij, dus dat komt helemaal goed. Hij hoopt ze einde van volgende week klaar te hebben... Dus ff duimen haha :D

Heb ik ze ook laten doen, maar 1 velg was niet lucht dicht. Dus is het wel verstandig om een laagje kit over de lasnaad te leggen.

De eerste foto's:

De naam is zwart, mat-zwart 8)

31052010139.jpg

31052010138.jpg

31052010140.jpg

Terug
Naar boven