• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kadett laten taxeren

google is je beste vriend word er altijd tegen mij gezegd.suc6 met de zoektocht en laat ons wat weten.grtz calibra-91

Jonker Wesdorp Expertisebureau BV- Taxateurs en expertisebureaus

Polderplein 122/C

2132BE HoofddorpRoute

023-5622944

heb ik mijn kadett gsi laten taxeren

vraag naar de heer A. C. Keijmel die heeft zelf ook een c kadett en weet een hoop van opel.

ik heb hem al 3 keer laten taxeren

mijn kadett kwam op 17000euro uit

gr.xander

origineel gepost door xander n

Jonker Wesdorp Expertisebureau BV- Taxateurs en expertisebureaus

Polderplein 122/C

2132BE HoofddorpRoute

023-5622944

heb ik mijn kadett gsi laten taxeren

vraag naar de heer A. C. Keijmel die heeft zelf ook een c kadett en weet een hoop van opel.

ik heb hem al 3 keer laten taxeren

mijn kadett kwam op 17000euro uit

gr.xander

kijk dat is nog een mooi taxatie bedrag :thumbup

als mijn cabrio klaar is dan wordt die zeker weten getaxeerd.

gr vinc

Mijn Kadett C Coupe 12N is onlangs getaxeert op 4000 euro.( de A Manta was ook weer aan de beurt)

Deze had 19 jaar stilgestaan, en alleen lopend gemaakt.

Deze is wel nog in orginele staat, en heeft geen zichtbare roest.

Er zit nog geen APK op, en voor het mooie moet hij gespoten worden, de vorige eigenaar (eerste) hat zo hard gepoets dat hij door de laklaag is gegaan.

hij is 3,5 jaar geleden getaxeerd toen was hij net klaar op 4750 euro dus ben benieuwd ik had er al een paar gebeld maar deze vertelde mij dat een oldtimer getaxeerd wordt op zeg 5000 euro dat hij na 3 jaar minder waardt is omdat deze gebruikt wordt :fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1

origineel gepost door alexendaan

hij is 3,5 jaar geleden getaxeerd toen was hij net klaar op 4750 euro dus ben benieuwd ik had er al een paar gebeld maar deze vertelde mij dat een oldtimer getaxeerd wordt op zeg 5000 euro dat hij na 3 jaar minder waardt is omdat deze gebruikt wordt :fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1

ok, en wat is daar mis mee ?, als die beter en mooier is dan 3,5 jaar geleden is deze vast duurder, als je alleen rijd en onderhoud pleegt dan zal de waarde vast iets zakken.

maar zal niet zo snel zakken dan een nieuwere auto

hij is vandaag getaxeerd op 8500 euro,ik heb de motor gereviseerd en van de cardanas alle lagers vervangen en een leren interieur erin gezet, de taxateur was in mijn ogen eerlijk en zag ook dat ik er veel tyd en geld in heb zitten

ps hij is getaxeerd door Jonker wesdorp

hij is vandaag getaxeerd op 8500 euro,ik heb de motor gereviseerd en van de cardanas alle lagers vervangen en een leren interieur erin gezet, de taxateur was in mijn ogen eerlijk en zag ook dat ik er veel tyd en geld in heb zitten

had je dit verwacht of dacht jezelf meer of minder?

dus tevreden ik wel destijds

Terug
Naar boven