• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett met bouwjaar maart 1995

Dkadett84

Post weleens wat
Dit moet echt een van de allerlaatste kadett's zijn geweest die op hun eerste kenteken zijn gezet..

45-LB-RT

datum eerste toelating 21-03-1995 ;)

waarschijnlijk een showroomwagen geweest inderdaad.

Komt wel vaker voor.

Een kennis van mij heeft een C Ascona Cabriolet met datum eerste toelating juni 1990.

Hij balen,want hij is in 84 gebouwd (vind je overal terug) maar ja,1990 wordt nooit wegenbelastingvrij.

Hij heeft toch al pech wat dat betreft want zijn andere C Ascona (geheel gerestaureerd) is van 1 januari 1987!!!

Oke.. die hebben dan lang in de showroom gestaan zeg.. ;)

Dat is helemaal balen zeg.. Ik dacht dat ik pech had met mijn kadett gsi uit september '87

maar 1 januari '87 .. das helemaal zuur :(

Jerremy van het forum hier heeft een '99er astra-F gehad.

kentken ZB-GF-** terwijl de G al met T geleverd werd.

waarschijnlijk ook een showroomslaper geweest

Willem

sterker nog er staan nog opels nieuw bij de fabriek, zet bv een gsi kadett nu maar op kenteken, heb je een nieuwe kadett.

alleen jammer dat je die waarschijnlijk niet meer op kenteken zal krijgen ivm milieu en veligheidseisen.

Das ook de reden dat bijvoorbeeld de zuid afrikaanse citi golf (golf 1) hier niet in te voeren is.

Ik ben een pechvogel met een Corsa A van 2 jan 87 :P Nooit geweten dat ze pas op kenteken gezet worden als ze verkocht zijn... Weer iets nieuws geleerd :P

Terug
Naar boven