• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett + x20xev?

0Rudy0

Post weleens wat
De vraag is simpel

Ik heb een kadett gsi c20ne en kan aan een schade calibra komen met een goede x20xev

Is dit simpel te realiseren of de moete niet waard??

Gr

Denk dat het meeste werk in de electronica zit.

Blok zal er zo in te hangen zijn want die afmetingen zouden gelijk moeten zijn aan die van de c20ne.

Dus je basis is al goed.

Hangt natuurlijk ook van de staat af van de x20xev en wat je ervoor moet betalen.

Want een c20xe is ook nog wel eens te vinden.

dankje voor de snelle reactie,

maar ga ik er kwa verbruik/vermogen er op vooruit is het de moeite waard?

c20ne heb 115pk en x20xev 136 t motortje is fris en heb 168000km gedraaid..mn c20ne heb 121000km gedraaid en is

niet mis mee.

maar kwam zomaar op het idee en vroeg me af of ik er iets aan had behalve wat werk haha

gr rudy

Rijdt natuurlijk wel weer iets vlotter door. Denk dat het verbruik elkaar niet veel doet. Hangt ook weer veel vsn je rechtervoet af.

Wil je echt gaan tunen zonder turbo's etc vind ik persoonlijk een 16v een betere basis.

En qua looks is het ook wel weer nice een 20xev in een kadett. Is geen dagelijkse kost natuurlijk

Ik zou zelf voor een c20xe gaan, ook makkelijker aan te sluiten, is al heel vaak gedaan en dus ook veel over te vinden. Maar das persoonlijk natuurlijk.

Terug
Naar boven