• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

KAKKERLAKKEN VS TUKKERS

kadettje-89

Post vaak
zoals de topic al zeg.vandaag het definitieve uitslag wie de beker mag meenemen naar huis.ik als echte 010er hoop en gun de tukkers de wel begeerde mooie kampioens beker.dus die kakkerlakken mogen de beker voor hun lange NEUZEN in de handen van de tukkers zien gaan.voor alle tukkers hier op het voor GOOD LUCK AND GO FOR IT

ik trap af tukkers 2 en de kakkerlakken 1

wie o wie denkt het het zelfde als ik of anders. :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

@kadettje-89 wrote:@Jerk wrote:Ik dacht altijd dat Feyenoord kakkerlakken werd genoemd en die 020-ers joden...... :hmmz

Dus zo'n echte 010-er ben je nou ook weer niet king:ik ben een echte geboren en getogen rotterdammer,ben nog net niet in de kuip geboren

Dan snap ik niet dat je zegt dat de 020-ers kakkerlakken zijn :hmmz

Voorlopig heeft Twente de beker en @j@x helemaal niets :wors

@kadettje-89 wrote:@Jerk wrote:Ik dacht altijd dat Feyenoord kakkerlakken werd genoemd en die 020-ers joden...... :hmmz

Dus zo'n echte 010-er ben je nou ook weer niet king:ik ben een echte geboren en getogen rotterdammer,ben nog net niet in de kuip geboren

Dan snap ik niet dat je zegt dat de 020-ers kakkerlakken zijn :hmmz

Voorlopig heeft Twente de beker en @j@x helemaal niets :wors

@Jerk wrote:Ik dacht altijd dat Feyenoord kakkerlakken werd genoemd en die 020-ers joden...... :hmmz

@Jerk wrote:Ik dacht altijd dat Feyenoord kakkerlakken werd genoemd en die 020-ers joden...... :hmmz

@ kadettje

Dan ben jij de einige rotterdammer die hun kakkerlakken noemt. :jerry

Buiten dat vind ik het leuk voor twente.

@ kadettje

Dan ben jij de einige rotterdammer die hun kakkerlakken noemt. :jerry

Buiten dat vind ik het leuk voor twente.

Ik dacht altijd dat Feyenoord kakkerlakken werd genoemd en die 020-ers joden...... :hmmz

Dus zo'n echte 010-er ben je nou ook weer niet king:

Ik dacht altijd dat Feyenoord kakkerlakken werd genoemd en die 020-ers joden...... :hmmz

Dus zo'n echte 010-er ben je nou ook weer niet king:

haha @ jerk.. inderdaad.. kakkerlakken zijn de varkenoorders:D:D :jerry

ajax joden:D

ik denk ajax 3 --- twente 1

en volgende week 4- 1 in het voordeel van ajax

haha @ jerk.. inderdaad.. kakkerlakken zijn de varkenoorders:D:D :jerry

ajax joden:D

ik denk ajax 3 --- twente 1

en volgende week 4- 1 in het voordeel van ajax

Terug
Naar boven