• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kan iemand goed 'manga' tunen??

PORE

Post weinig
kan er hier iemand misschien goed manga tunen, zo ja is er misschien iemand bereid om mijn wagentje zo te maken.

zoals dit alleen dan met de deuren dicht ;)

begin1.png

Kheb er voor de lol een van een manta gemaakt, met paint en later met photoshop licht erbij gemaakt, en toen als gif gemaakt:P

manta-1.gif

Originally posted by .B4R7.

Kheb er voor de lol een van een manta gemaakt, met paint en later met photoshop licht erbij gemaakt, en toen als gif gemaakt:P

manta-1.gif

ziet er grappig uit maar mijn vraag was of er iemand 1 kan maken van mijn corsatje ;)

Dan is het denk ik makkelijk dat je een fotoo van de voorkant, zijkant en achterkant plaatst. Hebben de mensen die het kunnen een idee hoe die druit ziet!

Originally posted by harryastra

Dan is het denk ik makkelijk dat je een fotoo van de voorkant, zijkant en achterkant plaatst. Hebben de mensen die het kunnen een idee hoe die druit ziet!

was ook eerst een vraag of er hier iemand dat kon en dan kan ik natuurlijk altijd fototjes sturen ;):vertag

Origineel gepost door PORE

Originally posted by harryastra

was ook eerst een vraag of er hier iemand dat kon en dan kan ik natuurlijk altijd fototjes sturen ;):vertag

Ik wil het wel doen, ook de achterkant maar wat harry zegt inderdaad

en wil je m net zoals die civic die je als voorbeeld had, wat ingekort en dergelijke, een beetje overdrevener of zo realistisch mogelijk?

beetje zoals het voorbeeldje ;)

Hier wat fototjes :D

AM3.jpg

4.jpg

corsa2-1.jpg

Ik hoop dat je hier wat aan heb anders moet ik ff foto's maken en alvast bedankt :thumbup maak er wat moois van :vertag zonder effectje aub :D

Origineel gepost door Jorizimo

Ja hoor.. Even goede vrienden:P

He Joris, .B4R7. is meine kleine bruder ;)

kan iemand hier mijn eigen velgen 'even' onder painten? of in ieder geval dat er een 5 spaak onderzit met bling randje:D

ik heb m gejat van een ander forum, en wel nagebouwd naar me eigen corsa,maar verlaging en velgen lukt me niet:(

mangacorsa2.png

SP_A0063.jpg

Hier heb ik ze geprobeert na te maken, oordeel zelf maar ;)

corsa1.png

De volgende heb ik de achterste ramen nog wat donkerder gemaakt, leek mij wat meer op de échte:D

corsa3.png

en nog wat andere dingen trouwens, de koplampen (bijna niet te zien) achterlampen (een beetje te zien) en de uitlaat (wat beter te zien):P

Terug
Naar boven