Ik had dus een Group A middendempervervanger en einddemper van TA-Technix eronder zitten, maar dat geluid was echt te hard... Zit nu te twijfelen om een katvervanger te monteren. Het standaard uitlaatsysteem wat er nu onder zit is we erg stil
. Iemand ervaring daarmee? Er mag best een leuk geluidje uitkomen wanneer het gas onderin gaat, maar ik moet er ook rustig mee kunnen rijden zegmaar. Als de boel een beetje ploft tijdens gas los is ook tof, dus vandaar dat ik aan een katvervanger zit te denken.
Gaat om een X16XE met powerbox en standaard luchtfilterhuis icm inlegfilter. Luchtfilterhuis is ontgrenst en geeft al een mooi aanzuiggeluid wat in de buurt komt van een open luchtfilter.
Wat zijn jullie meningen erover? Katvervanger icm standaard middendemper en einddemper? Ik wil iig geen gezeik met de wouten hebben :angel
Gaat om een X16XE met powerbox en standaard luchtfilterhuis icm inlegfilter. Luchtfilterhuis is ontgrenst en geeft al een mooi aanzuiggeluid wat in de buurt komt van een open luchtfilter.
Wat zijn jullie meningen erover? Katvervanger icm standaard middendemper en einddemper? Ik wil iig geen gezeik met de wouten hebben :angel