• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kilometer verlichting astra g coupe

Sorry voor het ongemak maar nu op de astra forum

Ik heb een astra g coupe en me kilometer verlichting doet het maar voor de helf nu is de vraag welke lampjes heb ik nodig want zou ze graag blauw willen maken of zijn er complete kilometer units tekoop

Mvg Roy

Er zijn led kits te koop, ook in de kleur blauw.

Je kan ook een complete unit kopen, maar dat is redelijk prijzig.

In je kilometerteller unit gaan in totaal 4 leds dan (1 voor de km stand, en 3 voor je tellerplaatverlichting)

let wel op dat als je zwarte tellerplaten hebt, het effect alleen in het donker zichtbaar is. Witte tellerplaten geven beter effect.

Dankje en welke tipe lampjes zijn dat dan als ik mag vragen :p haha

En heb een witte achterkant dus dat komt goed uit ;)

Mannen nu heb ik de lampjes bestelt (jammer dat ik daaropwel 2.5 weken op heb moeten wachten)

Maar ze passen niet ik heb ze er tussen zitten en ze geven geen licht :s

Erg raar weet iemand een bedrijf die dit kan en zou willen doen of die er meer verstand van hebben????

Alvast bedankt

Gr Roy

Het zijn Leds. Die hebben een + en een - maar de stroom kan er maar op 1 manier doorheen. Misschien moet je ze dus een halve slag draaien, grote kans dat ze het dan wel gaan doen.

En zorg dat ze goed contact maken met de printplaat. Misschien moet je de contacten van de led wat naar elkaar toe buigen. Doe dit met beleid, en draai ze er ook met beleid in, anders sneuvelen ze.

Om er zeker van te zijn dat je Leds ook echt werken, kun je ze even tegen een 9 volt batterij duwen. Ook hier geldt dat je ze maar op 1 manier werkend krijgt.

Doen ze het dan echt niet, mail dan even de site waar je ze besteld hebt.

Terug
Naar boven