• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kinder sluiting achter deur ????

Famempeters

Post veel
Kan het zijn dat er wat van dat rode plastic schroef ding is afgebroken ,waar je het kinderslot mee bediend ???van de achter deur de ene kant doet het goed altans werkt en de andere kant niet .

ik kan dat ding draaien tot sint juttemis maar doet niks en de deur staat op kinderslot ,wil dus niet van binnen uit open.

iemand al eens bij de hand gehad????

of gewoon open halen en handmatig wat omzetten

is een Astra type G met centrale deur vergrendeling .

graag reactie,,, hoe ik hem kan verzetten van dat kinderslot af is i.v.m. grote kids niet meer nodig en nu lastig .

Bert

Beste Bert u kunt het beste uw deurbekleding verwijderen en het slot demonteren waarschijnlijk zal u hem wel handmatig kunnen verwisselen sucses en vriendelijke groet E:thumbuprik

niemand eerder aan de hand gehad??

of moet ik echt maar de boel uitelkaar nemen .

ik ga er van uit dat dat rode ding aan de binnen kant is afgebroken dus het palletje gaat niet om ???????

Bert

Terug
Naar boven