Freestyler
Post veel
Ik ben nu dus bezig met het restaureren van mijn manta (vast wel eens gezien op forum.opelpower.nl)
Echter, nu heb ik toch een serieuze fout ontdekt in mijn plannen.
De plannen waren, onderkant schoon te maken, in de zink te zetten. Daarna GSI goud te spuiten en dan dik in de ML te zetten.
ML tov tektiel, ML droogt niet uit, en vloeit (als het warm wordt) om de rotzooi heen en omkapselt ze zo. Ook gaat ML in alle hoeken en kieren zitten. Veel beter dan tektiel dus.
MAAR
Ik was ff vergeten dat de uitlaat niet warm wordt.
Nee die wordt zelfs HEET.
Nu ben ik dus bang dat de ML wat op de bodem zit in de buurt van de uitlaat, dus weg zal smelten.
Met als gevolg, weg bescherming van de bodemplaat.....
Verre van ideaal dus.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Oplossingen anders dan: tektileren (wil ik dus absoluut niet) en uitlaat weg laten :jerry
Echter, nu heb ik toch een serieuze fout ontdekt in mijn plannen.
De plannen waren, onderkant schoon te maken, in de zink te zetten. Daarna GSI goud te spuiten en dan dik in de ML te zetten.
ML tov tektiel, ML droogt niet uit, en vloeit (als het warm wordt) om de rotzooi heen en omkapselt ze zo. Ook gaat ML in alle hoeken en kieren zitten. Veel beter dan tektiel dus.
MAAR
Ik was ff vergeten dat de uitlaat niet warm wordt.
Nee die wordt zelfs HEET.
Nu ben ik dus bang dat de ML wat op de bodem zit in de buurt van de uitlaat, dus weg zal smelten.
Met als gevolg, weg bescherming van de bodemplaat.....
Verre van ideaal dus.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Oplossingen anders dan: tektileren (wil ik dus absoluut niet) en uitlaat weg laten :jerry