• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kist laten bouwen

kadettje-89

Post vaak
hallo .is er toevallig hier iemand op het forum in regio rotterdam die een kist kan bouwen voor mij ik heb namelijk een stealth subkist en die gaat net niet passen in mn auto let wel ik heb nu een pontiac transsport en ik gebruik al mn 7 stoelen erg vaak dus de ruimte die ik achter de laatste 2 stoelen heb wil ik benutten voor een kist.ik zal de maten wel een keer opmeten en laten weten hier.ik wil dan wel iemand die seriues een goede kist kan bouwen waar perfect geluid uit kom.iki hoor wel wie zich meld en wat je ervor vraag.grtz calibra-91

origineel gepost door Jerk

Regel je zelf hout of moet de helper daar ook voor zorgen? ;) nee dat regel ik zelf wel moet eerst uit rekenen hoe groot de kist moet worden en wat het beste is .dan kan ik mdf regelen.

Terug
Naar boven