• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kkk16 eds

skinsdale

Post weleens wat
hoi kheb een k16turbo van de ebay .

die komt van eds hij heeft 360grade lager en vergroot turbine huis

Hij is ook op nieuw opgebouwt dus neiwe enz enz .

khad hem eropgezet en alles goed aangeloten maar die turbo die joelt bij een bepaalt toeren en kan je in de auto duidelijk horen.

hoort dat zo ?

als ik dan meer gas geef dan word dat minder iemand ervaring meej of is die turbo gewoon niet goedmet mijn orinele had dat niet maar weet niet of ik die moet vergelijken?? de spoel draait ook gewoon vrij

maja miscien heeft die turbo dat wel omdat die alsware getuned is dan maja kan haast niet is net een vogel zow

Als het echt op een vogel lijkt en je hoort het duidelijk dan loopt de turbo aan en zal dus vrij snel stuk lopen... Zit er nog garantie op?

Ik heb ongeveer hetzelfde gehad met een duiste K26 en na een maand of 1,5 a 2 hoorde ik ineens niks meer, geen druk en turbo zo vast als wat... Dit was een gloednieuwe met garantie, die ik ook gekregen heb.

jah een vogel niet net een harde windwaai geluid als je bv binnen zit doe die maar heel even bij -0,4bar daarna word het minder

kben bij dhz geweest en die zegt dta het zo hoort

dus dan zal dan wel king:

jah garanti i don,t now kheb van van ebay komt van eds kzal daar is na vragen

Als DHZ het geluid normaal vind is er niks aan de hand en zal het niet zo erg zijn als ik dacht;)

Ik heb ergens nog wel een geluidsfragmentje op de computer staan, als ik die gevonden krijg zal ik hem hier wel eens posten.

maja miscien heeft die turbo dat wel omdat die alsware getuned is dan maja kan haast niet is net een vogel zow

Als het echt op een vogel lijkt en je hoort het duidelijk dan loopt de turbo aan en zal dus vrij snel stuk lopen... Zit er nog garantie op?

Ik heb ongeveer hetzelfde gehad met een duiste K26 en na een maand of 1,5 a 2 hoorde ik ineens niks meer, geen druk en turbo zo vast als wat... Dit was een gloednieuwe met garantie, die ik ook gekregen heb.

jah een vogel niet net een harde windwaai geluid als je bv binnen zit doe die maar heel even bij -0,4bar daarna word het minder

kben bij dhz geweest en die zegt dta het zo hoort

dus dan zal dan wel king:

jah garanti i don,t now kheb van van ebay komt van eds kzal daar is na vragen

Als DHZ het geluid normaal vind is er niks aan de hand en zal het niet zo erg zijn als ik dacht;)

Ik heb ergens nog wel een geluidsfragmentje op de computer staan, als ik die gevonden krijg zal ik hem hier wel eens posten.

Terug
Naar boven