• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kleine onderdeeltjes

• Topic starter Topic starter GSE
  • Startdatum Startdatum

GSE

Post veel
Om mijn aanstaande Monza A2 100% compleet voor dagelijks gebruikt te krijgen ben ik op zoek naar 2 kleine mini mini onderdelen:

Als je een voorstoel naar voren klapt en het armpje omhoog beweegt zit daar een soort van rechthoekig ding achter met een sleuf waar dat armpje in op en neer beweegt ik zoek zo,n recht hoekig ding in het grijs of 2 in het zwart of grijs,de bijrijders stoel mist dat ding.

Verder zoek ik een aanslag voor de motor kap,in de spatschermen link en rechts ter hoogte van het water reservoir/luchtfilter huis zit een plastic aanslag,de mijne is weg aan de bestuurders kant...

Dat is alles maar ik erger me dat ik die dingen niet heb,ik heb alles al 2x nagezocht maar kan die dingen niet vinden in mijn reserve delen

Terug
Naar boven