• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Klemmetjes voor stootstrippen D Kadett

erg moeilijk aan te komen. misschien dat ik er volgende week wat heb. ze zijn bij COPE emmen wel te krijgen, alleen in combinatie met een sierlijst:hmmz

hoeveel heb je er nodig?

erg moeilijk aan te komen. misschien dat ik er volgende week wat heb. ze zijn bij COPE emmen wel te krijgen, alleen in combinatie met een sierlijst:hmmz

hoeveel heb je er nodig?

misschien dat er toevallig 3 hele clipjes van mijn kadett af zijn gekomen. zal eens kijken als ik er aan denk. de meeste knappen af:(

[rquote=1908219&tid=145887&author=Christian-tsx]misschien dat er toevallig 3 hele clipjes van mijn kadett af zijn gekomen. zal eens kijken als ik er aan denk. de meeste knappen af:([/rquote]

Ik weet het. In principe zijn 2 al genoeg. Bij voorbaat hartelijke dank alvast.

misschien dat er toevallig 3 hele clipjes van mijn kadett af zijn gekomen. zal eens kijken als ik er aan denk. de meeste knappen af:(

[rquote=1908219&tid=145887&author=Christian-tsx]misschien dat er toevallig 3 hele clipjes van mijn kadett af zijn gekomen. zal eens kijken als ik er aan denk. de meeste knappen af:([/rquote]

Ik weet het. In principe zijn 2 al genoeg. Bij voorbaat hartelijke dank alvast.

Voorals nog opgelost, door de holle stoot strip op te vullen met 4 rubber blokjes, en vastgezet met dubbelzijdige Bison Carfix tape. Werkt goed.

Voorals nog opgelost, door de holle stoot strip op te vullen met 4 rubber blokjes, en vastgezet met dubbelzijdige Bison Carfix tape. Werkt goed.

Even een oud topic weer laten herleven.

Zowat dus een jaar lang naar gezocht, maar....gevonden !!! :D :D :D Van de week,op de Techno Classica in Essen, bij een standhouder. Ik heb er gelijk 10 stuks meegenomen (had er maar 3 nodig). Eindelijk het sierstripje netjes weer terug zoals het hoort. Het duurt dan wel even, maar dan heb je ook wat !!! :Geduld loont :D :D :D

Even een oud topic weer laten herleven.

Zowat dus een jaar lang naar gezocht, maar....gevonden !!! :D :D :D Van de week,op de Techno Classica in Essen, bij een standhouder. Ik heb er gelijk 10 stuks meegenomen (had er maar 3 nodig). Eindelijk het sierstripje netjes weer terug zoals het hoort. Het duurt dan wel even, maar dan heb je ook wat !!! :Geduld loont :D :D :D

Terug
Naar boven