• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kleurcode 20 inch velgen

alphox

Post weinig
hey,

weet toevallig iemand de kleurcode van de 20 inch insignia velgen (die als optie te nemen zijn)

ik heb die eronder zitten, maar heb nu bij 1 schade gereden :( dus wil dat bijwerken (strak maken en ff spuiten/uitnevelen) maar moet dan wel een kleurcode van de lak hebben...

grtz en alvast beadankt

Beste,

stuur me ff is je chassis door kan ik is kijken via de Optiecodes op je voertuig;

Grtz

origineel gepost door alphox

hey,

weet toevallig iemand de kleurcode van de 20 inch insignia velgen (die als optie te nemen zijn)

ik heb die eronder zitten, maar heb nu bij 1 schade gereden :( dus wil dat bijwerken (strak maken en ff spuiten/uitnevelen) maar moet dan wel een kleurcode van de lak hebben...

grtz en alvast beadankt

ze hebben laatst ook een velg van mij gespoten (opel star velg), dit is ook een vrij aparte kleur schijnbaar met een bepaalde soort lak, maar bij een goed schade bedrijf hadden ze de kleur goed kunnen meten en je ziet nu geen kleurverschil.

ja van de winter maar eens laten doen, want ik irriteer me er mateloos aan... van de winter liggen toch de winterwielen eronder, dus dan kan ik 'm een poosje missen :)

ik heb ze toen laten bij werken bij m'n spuiter, daar zag je niets meer van. kleurcode heb ik niet...

Ik heb de 20 inch wielen al een paar keer laten spuiten, ook bij de spuiter van Alphox, maar tot nu toe niemand meegemaakt die het goed (zelfde kleur) kon spuiten.

Ik heb ze daarom de laatste keer bij Ben de Rooy (St. Philipsland, Tholen) alle 4 laten spuiten, zodat ik weer 4 dezelfde had. Het blijkt een lastige klus, kleine stoeprand is nog te doen maar helemaal spuiten in dezelfde kleur schijnt lastig te zijn. Kosten vielen overigens mee voor 4 wielen.

Ik heb hier ook nog een setje liggen dewelke ik graag terug in de originele kleur zou willen.

Er zit idd een speciaal effect in de lak...

Terug
Naar boven