• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kleurcode quadlock

beste lezers.

kan er iemand mij de kleurcode geven van de quadlock van de astra H.

door een stommiteit is deze niet meer gekend alsook wij het boek vraagbaak niet hebben.

u bent in ieder geval super hard bedankt!!!!

Okeej, Daar is wel een Hoop verschillende meuk voor te krijgen zie ik zo op Google.

Kom heel veel tegen in ieder geval, Alleen niks over de Stuurwielbediening of kleurcoede helaas.

Willem

ja tot mijn spijt is daar veeeeel verschil op en het moet echt van een opel astra H zijn want van een andere type of merk kan het ook nog de verkeerde zijn

Op je originele radio staat de pin bezetting van de quadlock.

Daar kan je dan zelf de kleurcodering uithalen.

Vraag me wel af waar je die kleurcodering voor nodig hebt aangezien eigenlijk al alles zit voorbereid in die quadlock.

Terug
Naar boven