• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Klikkers HELLA koplampen voor APK

manta-gsi

Post weinig
Mensen hoe zet je zo'n :fy1 lamp vast.

Er zitten bouten ingedraaid met een bol kopje. Moeten deze in de houdertjes geklikt worden of

want ik moet vanavond rijden en zonder licht is dat niet erg makkelijk. ik wou het aanduwen maar

toen ging er een kapot :roll: dus wat nu? b

IMG_0278.jpg

Ze moeten er idd ingeklikt worden. Ik doe er wat vet op om beter "in te klikken".

Als het kommetje kapot is kan je met een metalen veertje je lamp op z'n plaats houden. Om je te dépaneren natuurlijk.

Ze moeten er idd ingeklikt worden. Ik doe er wat vet op om beter "in te klikken".

Als het kommetje kapot is kan je met een metalen veertje je lamp op z'n plaats houden. Om je te dépaneren natuurlijk.

Ik lees net mijn post en allemachtig wat was ik pissig.

Maar alles is gister goed gegaan.

Dus nu effe een vraag:

waar kan ik zo'n plastis klikkertje krijgen of eigenlijk 2 want er bleek er eentje niet op te zitten

dus daarom ook zo'n boutje erbij

is bij een van jullie een bedrijf bekend of heeft iemand ze zelf nog liggen.

foto's ter verduidelijking

IMG_0400.jpg

IMG_0403.jpg

Alvast bedankt

Ik lees net mijn post en allemachtig wat was ik pissig.

Maar alles is gister goed gegaan.

Dus nu effe een vraag:

waar kan ik zo'n plastis klikkertje krijgen of eigenlijk 2 want er bleek er eentje niet op te zitten

dus daarom ook zo'n boutje erbij

is bij een van jullie een bedrijf bekend of heeft iemand ze zelf nog liggen.

foto's ter verduidelijking

IMG_0400.jpg

IMG_0403.jpg

Alvast bedankt

Je kunt die van een Citroën BX sport ook gebruiken, maar die zie je ook wel erg weinig op de sloop.

Kijk even bij de oude BMW's 3-serie.

Je kunt ook een oog-bout nemen met een veer erom. Deze draai je dan aan met een kartel-moer. Werkt perfect!

Je kunt die van een Citroën BX sport ook gebruiken, maar die zie je ook wel erg weinig op de sloop.

Kijk even bij de oude BMW's 3-serie.

Je kunt ook een oog-bout nemen met een veer erom. Deze draai je dan aan met een kartel-moer. Werkt perfect!

Deze plastic clipjes zitten in de lampen van een BMW 3-serie van het type E30

443_DCIM0231.JPG

Die zijn nog wel op de sloop te vinden ;)

Te koop gevraagd klikkers en bout voor het bevestigen van Hella koplampen van een manta b

het gaat om de volgende klikkers en bout:

IMG_0400.jpg

IMG_0401-1.jpg

IMG_0403.jpg

Alvast bedankt maak niet uit als hij komt uit een e30 of citroen als het maar past

Ik herhaal hem niet want op te koop gevraagt wordt er wel naar gekeken maar niemand

heeft ze. Heb ze namelijk binnenkort te nodig voor de APK

thanks

Deze plastic clipjes zitten in de lampen van een BMW 3-serie van het type E30

443_DCIM0231.JPG

Die zijn nog wel op de sloop te vinden ;)

hallo,

even deze topc uit het stof halen als het mag.

Ik heb sinds kort ook mijn oude hella lampen terug gekocht voor mij e kadett cabrio maar bij mij zijn de genoemde klemmetjes ook overleden.

Zat idd al aan de e30 koplampen van de bmw te denken maar als iemand nog van die klemmetjes en eventueel de stelboutjes heeft liggen zou mij enorm helpen...kan ze nu namelijk niet goed afstellen al staan ze nog redelijk goed.

gr.Paul

Te koop gevraagd klikkers en bout voor het bevestigen van Hella koplampen van een manta b

het gaat om de volgende klikkers en bout:

IMG_0400.jpg

IMG_0401-1.jpg

IMG_0403.jpg

Alvast bedankt maak niet uit als hij komt uit een e30 of citroen als het maar past

Ik herhaal hem niet want op te koop gevraagt wordt er wel naar gekeken maar niemand

heeft ze. Heb ze namelijk binnenkort te nodig voor de APK

thanks

@louwe 16 klepper wrote:Zoek je dezelfde als de foto.s in dit topic??

Of zoek je ze van hella??

Want die zijn niet gelijk....

Van hella

Terug
Naar boven