• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

km teller tandwiel f28 bak

katurbotje

Post weinig
Hallo,

ik heb even de vraag of iemand weet waar ik een tandwielsetje kan krijgen voor een f28 versnellingsbak op een gewone analoge teller.;)

Ik had er ook een gezien bij m-tech maar ik vind 75 euro een beetje veel geld voor een tandwieletje.:o

Ik heb dus wel de aansluiting op de bak en de teller doet het maar geeft veel te weinig aan.

volgens mij moet je dan je bak open maken en de kunsstof ring op het dif vervangen door 1 van een f20 bak

en ook het deel waar je kabel moet dan van een f20 zijn

dan kun je er een gewone teller van een f20 bak op zetten

hallo,

het gaat om een kadett e sedan van 86 met een c20let erin en een f28 versnellingsbak.

ik heb gewoon nog de orginele km teller erin.

origineel gepost door katurbotje

nee hij heeft geen abs, maar ik wil ook mijn orginele tellerunit behouden.

anders kon je calibra turbo teller pakken

origineel gepost door katurbotje

dan word het toch bij m-tech het tandewielsetje kopen beter 75 euro dan de bak openhalen.:sleeping

zou ik eerst eens bellen wat die kit in houd

want voor je het weet is het gewoon een overbrenging van een f20 bak met de witte f20 ring die op het diff komt

en dan moet je als nog je bak los halen

maar bak los halen is niet zo veel werk hoor als de bak er onder weg is

Terug
Naar boven