• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

knopje op ruitenwisserhendel

• Topic starter Topic starter hpp
  • Startdatum Startdatum

hpp

Post weinig
Wat is de functie van het knopje op de ruitenwisserhendel bij de insignia (staat een soort tekentje op van sproeien) maar bij het indrukken gebeurd er niks. Ik kan ook niks vinden bij de gebruiksaanwijzingen in het boekje.

gr hpp

is dit niet dat rechthoekig blokje op de hendel . zowel is 1 stand interval achter wisser en de andere stand is constant wisser achteraan .

voor de achter sproeier te bedienen met jede complete hendelnaar het instrument drukken en dan gaje een zoemend lawaai horen van het sproeier motortje . met als resulattat dat er achter vloeistof zou moete komen

@nicocorsa wrote:is dit niet dat rechthoekig blokje op de hendel . zowel is 1 stand interval achter wisser en de andere stand is constant wisser achteraan .

voor de achter sproeier te bedienen met jede complete hendelnaar het instrument drukken en dan gaje een zoemend lawaai horen van het sproeier motortje . met als resulattat dat er achter vloeistof zou moete komen

De auto heeft geen achterruitenwisser, dus daar kan het knopje vast niet voor zijn. De achterruitenwisser wordt bediend aan het uiteinde van de hendel met een soort knopje wat lijkt op een ouderwets lichtdrukknopje ( had ik in mijn vorige Insignia 5drs)

Gr. HPP

is dit niet dat rechthoekig blokje op de hendel . zowel is 1 stand interval achter wisser en de andere stand is constant wisser achteraan .

Beste allemaal,

Het knopje wat bij mijn Insignia op de wisserhendel zit, is het zelfde knopje als op de hendel voor de richtingaanwijzers met de tekst "menu". Op het knopje staat een sproeiertje met verwarming. Het blijkt (na lang zoeken) "hotshot" genoemd te worden door Opel, en het is dus ruitensproeierverwarming !!!!!!!!!

Groeten HPP

@nicocorsa wrote:is dit niet dat rechthoekig blokje op de hendel . zowel is 1 stand interval achter wisser en de andere stand is constant wisser achteraan .

De auto heeft geen achterruitenwisser, dus daar kan het knopje vast niet voor zijn. De achterruitenwisser wordt bediend aan het uiteinde van de hendel met een soort knopje wat lijkt op een ouderwets lichtdrukknopje ( had ik in mijn vorige Insignia 5drs)

Gr. HPP

Beste allemaal,

Het knopje wat bij mijn Insignia op de wisserhendel zit, is het zelfde knopje als op de hendel voor de richtingaanwijzers met de tekst "menu". Op het knopje staat een sproeiertje met verwarming. Het blijkt (na lang zoeken) "hotshot" genoemd te worden door Opel, en het is dus ruitensproeierverwarming !!!!!!!!!

Groeten HPP

Terug
Naar boven