• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

koelvloeistof sensor gaar?

John Opeltje

Post weleens wat
hallo mede opelfanate.

waaraan kan ik merken dat mijn koelvloeistof sensor gaar of kapot is merk ik dat aan het rijden van de auto?? het gaat om het type motorblok x1.2sz en wat zou ik dan moeten merken? brandstof verbruik? of alsof er iemand op je bumper zit te douwen terwijl je niet vooruit komt?

ben wel technies dus kan zelf wel wat knutselen :hmmz haha

hoop dat jullie mij verder kunnen helpen

hoog verbruik en minder vermogen zijn idd wel symptomen. Gewoon even vervangen, ding kost niks bijna ;)

oke bedankt voor je berichtje!

ik had het ook even aan mijn leerar gevraagt en hij vroeg meteen of de temp. meter het nog deed maar die doet het gewoon maar daar is toch een andere sensor voor??

John

Ik vergeet altijd welke wat doen maar je hebt inderdaad 2 sensoren voor temperatuur, 1 onderop je radiateur en een op een andere locatie op je blok.

oke bedankt dacht ik dus toch een beetje in de goede richting haha

die andere zit net iets onder het inlaat spruitstuk volgens mij ma daar zit die in de buurt.

ma dan ga ik die gewoon niet halen.

bij heuts is dat wat of orgineel van gm?? of maakt het niks uit alks het imitatie is?

John

Imitatie fabrikanten leveren vaak ook aan gm dus dat scheelt gewoon geld. Eenjte van bosch zag ik pas voorbij komen voor 15 euro in nederland.

Terug
Naar boven