• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

koelvloeistofpeil geknapt en nu start de auto niet meer

Beste Opel-gebruikers,

Ik zit momenteel met een nijpend probleem (zit namelijk in Frankrijk) die ik maar niet opgelost krijg.

Onderweg op de snelweg is een leiding van de koelvloeistof voor een deel gescheurd. Deze heb ik deels kunnen repareren (middels electriciteitstape) waardoor de leiding nu niet meer lekt. Dit gedaan hebbende wilde ik de auto starten maar dit lukt nu niet meer. Als ik de sleutel in het contact draai dan gaat de electronica wel aan. Draai ik hem verder om de motor te starten, dan hoor je hem wel stotteren maar hij slaat niet aan. Acculampje (en soms de motorolielampje) blijven dan branden.

Weet iemand waar het aan zou kunnen liggen? Dan kan deze reiziger ook verder gaan i.p.v. terug te gaan naar Nederland.

Hoop spoedig van jullie te horen.

Alvast bedankt.

Terug
Naar boven