• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Koelvloeistofpeil

Hallo allemaal,

Ik heb een Opel Astra g cabrio 18.16v bj 2002.

Sinds kort kwam op mijn boordcomputer te staan koelvloeistofpeil'' , nu leek deze gewoon op peil te zijn maar toch bijgevuld en weer afgesloten.

Na 1 dag komt er weer koelvloeistofpeil in beeld te staan bij de bc. tevens geen lekkages nergens

Wat nu ook al gebeurt is dat hij uit het niets meestal na een stoplicht uitvalt en het radiatorlampje brandt.

Na uitschakeling van de auto om vervolgens te proberen hem weer te starten, 1-draai de sleutel om controlelampjes gaan branden-2-het automanegementlampje knippert een paar keer.

3. als het lampje knippert start hij niet. (dit is niet de sleutelchip) Nu laat ik de auto 15-25 minuten staan en vervolgens start hij weer net alsof er niks gebeurt is. wel zegt de boordcomputer koelvloeistofpeil meteen als deze het weer doet

Is iemand bekent met dit probleem?

P.s. als er op de boordcomputer koelvloeistofpeil kan dit mischien voor de airco zijn bedoeld?

Mvg :hmmz

Terug
Naar boven