• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

koelvloeistofreservoir fluit als een fluitketel

Beste mede-opelrijders,

Ook ik ben in het trotse bezit van een Astra alleen begint die van mij plots kuren te vertonen. Gedurende het rijden komt er een gigantische harde fluittoon (net als een fluitketel) uit de koelvloeistofreservoir. Leg ik mijn vinger op het ontluchtingsgaatje, dan stopt het. Haal ik de dop eraf dan stijgt het water en dan zakt het weer. Het lijkt dan net alsof het water overkookt is terwijl het niet borrelt maar wel een walm vanaf komt. Er komt geen witte rook uit de uitlaat en het eruit halen van de thermostaat heeft niet kunnen baten. Tevens werk de waterpomp ook nog naar behoren aangezien het water nog wel rond spoelt.

Wie o wie kan mij wegwijs maken want ik weet niet waar ik moet zoeken. Voor de duidelijkheid heb ik een filmpje op youtube geplaatst (zie hieronder).

" onclick="window.open(this.href);return false;

Flunzy

Terug
Naar boven