• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kofferbak mat Omega station '2000

Ben al geruime tijd op zoek naar een nette kofferbak mat t.b.v. bovenstaande auto.

Weet niet wat de oude eigenaar ermee gedaan heeft, maar is net alsof er een maand lang een lijk in gelegen heeft... :puke

Sloperij in Den Haag heeft er eentje liggen, maar vraagt er €100,-- voor :fy1

Iemand toevallig?

Heb er wel 1 liggen komt uit een sport met een grijs interieur mag je hebben voor €50 alleen woon ik een beetje ver weg

gr b

Hai,

Top! Mijn dank! Ding van mij is echt ranzig, ligt nu een stuk uitgesneden stuk tapijt overheen, voor de looks.

Mag ik vragen of de mat in goede staat is? Is deze lichtgrijs of juist wat donkerder, anthreciet?

Afstand moet geen probleem zijn, zit regelmatig voor mijn werk in die hoek.

Mvg,

Marco

Heb er wel 1 liggen komt uit een sport met een grijs interieur mag je hebben voor €50 alleen woon ik een beetje ver weg

gr b

Hai,

Top! Mijn dank! Ding van mij is echt ranzig, ligt nu een stuk uitgesneden stuk tapijt overheen, voor de looks.

Mag ik vragen of de mat in goede staat is? Is deze lichtgrijs of juist wat donkerder, anthreciet?

Afstand moet geen probleem zijn, zit regelmatig voor mijn werk in die hoek.

Mvg,

Marco

:D heb ik zelf ook aan gedacht, maar er is geen eer meer mee te behalen. Er zitten vlekken in, ongelooflijk :shock:

Morgen rij ik langs een goede interieur reiniger, misschien kan hij er wat mee, diep stomen, reinigen, etc.

Mocht het echt niet gaan pak ik de mat van XR1, mocht deze de juiste kleur zijn.

:D heb ik zelf ook aan gedacht, maar er is geen eer meer mee te behalen. Er zitten vlekken in, ongelooflijk :shock:

Morgen rij ik langs een goede interieur reiniger, misschien kan hij er wat mee, diep stomen, reinigen, etc.

Mocht het echt niet gaan pak ik de mat van XR1, mocht deze de juiste kleur zijn.

Ok, m'n eigen mat zat toen ik de auto kocht onder de cementvlekken. Ook erg fijn maar dat is met een stoom reiniger er aardig afgekomen!

Ok, m'n eigen mat zat toen ik de auto kocht onder de cementvlekken. Ook erg fijn maar dat is met een stoom reiniger er aardig afgekomen!

Automatten.nl

Prachtige rubberen maatmatten voor in de kofferbak, ook voor stationcar,ga zelf ook een kopen,

Even kofferbakmatten aanklikken, merk auto + type en voila! weg vlekken

Automatten.nl

Prachtige rubberen maatmatten voor in de kofferbak, ook voor stationcar,ga zelf ook een kopen,

Even kofferbakmatten aanklikken, merk auto + type en voila! weg vlekken

:D klopt, heb ik ook al naar gekeken... Maar eerst een nette, schone originele eronder, daarbovenop doe ik z'on rubberen mat.

Heb een BoerBoel als hond.....93 kg..... :jerry , die af en toe wel eens meegaat in deze auto, met alle nattigheid, zand, modder, etc, etc, geen polonaise in m'n auto, daar hebben we een ander voor..... ;)

:D klopt, heb ik ook al naar gekeken... Maar eerst een nette, schone originele eronder, daarbovenop doe ik z'on rubberen mat.

Heb een BoerBoel als hond.....93 kg..... :jerry , die af en toe wel eens meegaat in deze auto, met alle nattigheid, zand, modder, etc, etc, geen polonaise in m'n auto, daar hebben we een ander voor..... ;)

Heb een foto gemaakt als je mij je 06 nr in een pb stuurt stuur ik de foto naar je mob

gr b

Heb een foto gemaakt als je mij je 06 nr in een pb stuurt stuur ik de foto naar je mob

gr b

Heb een foto gemaakt ,zit geen vlek in ook geen raffels ofzo ,het is gewoon een hele nette mat.

IMAG0121.jpg

Terug
Naar boven