• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kom niet bij X1 stekker (links bij je voet)

Dare

Post weinig
Hallo , ik wil graag bij de x1 stekker , die zit net achter een plastic lijst bij je linker voet. Kan ik deze met wat kracht naar boven trekken zodat deze boven het plastic uitkomt of moet toch de hele plastic instaplijst eraf?

Dat laatste is me helaas niet gelukt :-(

Oh sorry, Astra H en dan de station. Ik heb in Tis 2000 gekeken en kom er niet helemaal uit. Ik zie de kabel verdwijnen maar kan ik deze weer terug omhoog trekken ? Zal vast wel ergens vast zitten :-(

je moet de hele instaplijst verwijderen en dat gaat best snel, van achteraan beginnen met de lijst naar boven te trekken en dan bij de B-stijl er onderweg trekken en dan de hele lijst naar boven wegtrekken. Dit is de enige manier om bij die stekker te komen.

het is dus allemaal geklikt, geen schroeven of dergelijke.

Terug
Naar boven