• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Koplamp stel motor Corsa C

Harjan

Post weleens wat
Hoi,

M'n ouders hebben een Corsa C. Sinds een tijdje hoor ik 1 van de stel motortjes telkens geluid maken. Deze zit zo te horen vast.

Meer mensen die dit hebben, of dit probleem hebben gehad?

Is het zelf te verhelpen? Anders cros ik even naar de dealert.

even wat voor lampen het zijn,er zijn veel verschillenden ,en dus ook verschillenden motortjes ,als het Valeo

motors zijn dan zijn die al te vinden voor 40 euro p/stuk ,op MP zijn ze soms voor 70 euro per 2 te vinden,

maar eerst kijken welke je hebt,er zijn er ook die zitten ingebakken die heel moeilijk zijn te vervangen,als je aan

de zijkant waar de richting aanwijzer hebt zitten daar een grote rubberen dop hebt zitten kan je de motor

zien zitten.

Ik heb trouwens nog een motor van AL (Automotive Lichting) liggen hier maar is dus het type wat ingebakken zit.

even wat voor lampen het zijn,er zijn veel verschillenden ,en dus ook verschillenden motortjes ,als het Valeo

motors zijn dan zijn die al te vinden voor 40 euro p/stuk ,op MP zijn ze soms voor 70 euro per 2 te vinden,

maar eerst kijken welke je hebt,er zijn er ook die zitten ingebakken die heel moeilijk zijn te vervangen,als je aan

de zijkant waar de richting aanwijzer hebt zitten daar een grote rubberen dop hebt zitten kan je de motor

zien zitten.

Ik heb trouwens nog een motor van AL (Automotive Lichting) liggen hier maar is dus het type wat ingebakken zit.

[rquote=1839960&tid=138733&author=nexus6]even wat voor lampen het zijn,er zijn veel verschillenden ,en dus ook verschillenden motortjes ,als het Valeo

zien zitten.

[/rquote]

Het gaan om de 3d kloplampen die standaard in een Njoy zitten.. (met lens dus)

[rquote=1839960&tid=138733&author=nexus6]even wat voor lampen het zijn,er zijn veel verschillenden ,en dus ook verschillenden motortjes ,als het Valeo

zien zitten.

[/rquote]

Het gaan om de 3d kloplampen die standaard in een Njoy zitten.. (met lens dus)

hey harjan!

ik heb nog een setje koplampen liggen van automotive-lighting's met stelmotoren ingebouwd.

NIEUW in de doos nog niet gebruikt.

mvg

hey harjan!

ik heb nog een setje koplampen liggen van automotive-lighting's met stelmotoren ingebouwd.

mvg

[rquote=1841572&tid=138733&author=corsaaatje]hey harjan!

mvg[/rquote]

En wat vraag je er voor?

Zijn originele gm lampen?

[rquote=1841572&tid=138733&author=corsaaatje]hey harjan!

mvg[/rquote]

En wat vraag je er voor?

Zijn originele gm lampen?

Terug
Naar boven