• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

koplampen Corsa C Sport

Hallo,

Ik ben op zoek naar orginele koplampen voor de corsa c sport versie. Wie kan mij hierbij helpen?:hmmz

Bedankt alvast!

sport versie, heeft niks met sport te maken hoor.

je bedoelt zeker met lens? in dat geval die zijn origineel bijna onbetaalbaar. je kan proberen of je op een sloop geluk hebt maar dat valt vaak flink tegen. er zijn via ebay wel goede replica's op de markt, je moet alleen je hoogteregeling overzetten.

Meld je anders ook aan bij http://www.corsa-c-drivers.nl/

@ dion, ik zeg alleen welk model ik heb, voor degene die erop regageren, niet om domme opmerkingen te krijgen.....dus snap het nut van je eerste zin niet echt, maar iig wel dank voor de link.

@ Whitecorsa, ik heb vocht in een van me lampen zitten, dus zoek gewoon een nieuw waterdicht setje koplampen icl behuizing etc... u2u me anders even wat je ervoor hebben wilt, en wat je voor die angel eyes met xenon betaalt hebt ( daar ben ik wel benieuwd na want dat vind ik ook wel erg mooi)

dat er geen 'sport' versie koplampen bestaan, de silverline had bijvoorbeeld ook lenslampen daarom vermoede ik dat je die bedoelde omdat die over t algemeen als sportief worden gezien :D

Terug
Naar boven