• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Koplampen vervangen

Beste Opel liefhebbers king:

Ik heb afgelopen maandag een topic gemaakt over het inbouwen van xenon verlichting en vermelde ook dat ik de oude koplampen ga vervangen voor Angel Eyes.

Nou heb ik een vraag over het monteren van de Angel Eyes. (daarom ook een nieuwe topic van gemaakt)

Ik ben aan het voorbereiden om de oude koplampen te vervangen voor de Angel Eyes. Zover ik het nu zie bij mijn eigen auto zitten ze aan twee plaatsen vast.

Verder zie ik bij een Topic op het Opel-forum dat ze met een plastic (ding) onder vast zitten en dat met een schroevendraaier los kan krikken. (Met Beleid!!!)

Bij een andere Topic zag ik dat je de vervangende lampen moet afstellen bij de garage. Maar waarom snap ik eigenlijk niet. Zover ik weet is het als de lampen erin zitten dat ik ze in de hoogte moet afstellen niet in de lengte.

Mijn vraag die hopelijk iemand kan beantwoorden en mij kan helpen :wors

Kan iemand uitleggen hoe ik de koplampen moet vervangen en waar ik rekening mee moet houden!

Een soort "How to koplampen vervangen". king:

Alvast bedankt!!!

Groeten, Pim

Terug
Naar boven