• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Koppakking of word ik gek hulp aub Astra F.

Tonyehrd

Post weinig
Hallo,

Vanmiddag startte ik de astra, er kwam toen veel rook uit de uitlaat ja het is dan ook maar 7 graden maar goed.

Tijdens het rijden hoor ik een soort van waterval of naja je hoort het water bewegen tijdens op trekken komt achter dash vandaan. Ook blaast mijn midden console blazers koud.

Daarnaast komt er ook bij dat ik mayo onder m'n olie dop heb weg gehaald en nu nergens meer last van.. maar ondertussen heb ik de aansteker + olie stok test gedaan en geen geknetter. Echter zou kunnen dat die mayo komt omdat ik m'n auto gebruik voor m'n werk en dat zijn afstandjes van 7 km op en neer. S'ochtends auto neer zetten en amidags naar huis (sorry klinkt lui maar heb een hele slechte rug). Dus olie word niet warm en krijg je ook mayo.

Slangen koelvloeistof blijft inknijpbaar koelvloeistof tank hoor je lucht weg persen als hij warm is.

Wel loopt koelvloeistof erg snel leeg maar als hij stil staat zie ik ook een plasje liggen onder de radiateur.

Net 3 km gereden veel rook, sportstand aangezet en even schoon geblazen.

Nu net neer gezet en geen rook.

Koppakking? Zoja wat gaat het kosten Zonee dan stel ik m'n eigen aan.

Graag hulp, groetjes Tony,

Terug
Naar boven