• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

koppeling astra f x1.6xel

lambo452

Post vaak
hallo..

aangezien mijn koppeling bijna op is en een nieuwe vrij duur is (269 euro) zat ik te denken of er alternatieven hiervoor zijn...

ik heb een x1.6xel maar past een koppelingsplaat/drukgroep uit bv en x1.6xe ook of moet ik echt een hebben van een xel

want als t goed is zijn ze voor een XE goedkoper dan voor een XEL

graag de reacties!!

alvast bedankt.

mvg benno

Koppeling is afhankelelijk van je versnellingsbak en vliegwiel.

Volgensmij zijn de bakken standaard op de X16XE en X16XEL gelijk.

Koppeling is afhankelelijk van je versnellingsbak en vliegwiel.

Volgensmij zijn de bakken standaard op de X16XE en X16XEL gelijk.

ja k weet nie wat voor bak eronder zit.. is gewoon origineel allemaal.. dus als iemand mij dat kan vertellen ben k alweer stukje dichterbij..

misschien ook iemand die nog een setje heb liggen die nog redelijk tot goed is.. voor in ieder geval minder als de brezan prijs...

maar k wil geen automaat... dat is voor luie mensen :P:P :jerry :jerry

ja k weet nie wat voor bak eronder zit.. is gewoon origineel allemaal.. dus als iemand mij dat kan vertellen ben k alweer stukje dichterbij..

misschien ook iemand die nog een setje heb liggen die nog redelijk tot goed is.. voor in ieder geval minder als de brezan prijs...

maar k wil geen automaat... dat is voor luie mensen :P:P :jerry :jerry

nee ik krijg korting bij brezan... mn oom heeft eigen autobedrijf en k had t op zijn naam aangevraagt..

maar 191 is al veeeeeeeeell goedkoper... k ga ook eens zoeken daarzoo

thnxx voor de infoo..

nee ik krijg korting bij brezan... mn oom heeft eigen autobedrijf en k had t op zijn naam aangevraagt..

maar 191 is al veeeeeeeeell goedkoper... k ga ook eens zoeken daarzoo

thnxx voor de infoo..

op carpartsdirect staat : tot motornummer: 20B96110

en vanaf :20B96111

maar welk nummer heb ik.. waar kan ik dit vinden ??

en op winparts staan 3 verschillende met 3 verschillende prijzen.. welke moet ik daarvan hebben of zijn die t zelfde ?? k snap dr allemaal niks van

op carpartsdirect staat : tot motornummer: 20B96110

en vanaf :20B96111

maar welk nummer heb ik.. waar kan ik dit vinden ??

en op winparts staan 3 verschillende met 3 verschillende prijzen.. welke moet ik daarvan hebben of zijn die t zelfde ?? k snap dr allemaal niks van

Terug
Naar boven