• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

koude lucht! hoe krijg ik die bij mijn open luchtfilter

mar10manta

Post weleens wat
ik ben op zoek naar een oplossing voor mijn koude lucht aanvoer naar mijn open lucht filter!

het gaat om mijn manta 3.0 24V die krijgt te weinig koude lucht bij het open luchtfilter.

ik dacht aan een inter cooler maar heb ik wat over gelezen maar dit werkt met druk en gaat in je inlaat, jammer.

ik dacht pak de lucht tussen mijn voorbumper en frontlip d.mv een mondje te plaatsen achter de opening rechts , en een slang erop , door het binnenscherm onder het luchtfilter uitkomend. jammer oliekoeler hangt in het binnenscherm voor het rechter voorwiel. dus die optie vervalt ook.

koplamp eruit is zowie zo uit den boze.

achter de grill staat de radiateur dus daar zit ook geen optie.

het liefst zou ik iets monteren icm een kleine propelor, dan wannneer je stilstaat hij nog steeds de koude lucht toevoer krijgt, omdat dit ook mij probleem is!

wie heeft sugesties?!

Terug
Naar boven