• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kunnen we dit in de manta lepelen?

Kan altijd natuurlijk..........maar of je deze zou willen............:hmmz:hmmz

Is deze soms ingebouwd door een pool of zo............is wat rommelig zo te zeggen.

En of deze betrouwbaar is op de lange duur............zie o.a. hoge CO.

Voor €250,- zou ik hem wel kopen.;)

ik heb wel interesse, maar ik gok dat deze gwn een xe is omgebouwd naar een let, want deze stond maanden geleden ook te koop. als deze met bak en al erin kan, dan heb ik zeker wel interesse:P

[rquote=1893361&tid=144704&author=jethro]Kan altijd natuurlijk..........maar of je deze zou willen............:hmmz:hmmz

Is deze soms ingebouwd door een pool of zo............is wat rommelig zo te zeggen.

En of deze betrouwbaar is op de lange duur............zie o.a. hoge CO.

Voor €250,- zou ik hem wel kopen.;)[/rquote]

voor 250 ?? da gaat niet lukken vrees ik :D

gewoon rick even bellen, en vragen hoe het ermee staat.

[rquote=1893450&tid=144704&author=ben-limo-16v]Er staat bij de advertentie dat er laag compressie zuigers in zitten, dus is geen gewone XE meer. Daarbij is Rick best een goede gozer die toch wel 't een en ander weet. CO waarde kan waarschijnlijk er aan liggen dat er een grotere turbo opzit en de het motormanagment nog origineel is. Maar een LET past met wat werk netjes in een Manta. Kijk maar bij het Ascona gedeelte, daar zijn 3 B Ascona's met een LET erin.[/rquote]

ja uit die text haal ik uit dat het van origine een XE motor is en geen echte LET. en ik heb niet echt de ruimte om iets aan te passen. ik kan het wel overzetten maar dingen lassen enz enz gaat voor mij heel moeilijk. het gaat er mij om of er in zon rekord een 1.8S bak zit en een 1.8S carter met 1.8 Steunen. want ik weet niet wat er in zon rekord hangt kwa ban enz enz

[rquote=1893450&tid=144704&author=ben-limo-16v]Er staat bij de advertentie dat er laag compressie zuigers in zitten, dus is geen gewone XE meer.[/rquote]

een c20xe en een let zijn dezelfde motors maar in een let (of een xe met turbo) horen naar mijn weten altijd lage compressie zuigers

anders gaat t hele zaakje niet goed komen maar ik ben geen automonteur zo is t dan ook ;)

gefeli heb van mook gehoord. doe het dan in een manta.....er rijden al zoveel asconas met een let:D

[rquote=1897559&tid=144704&author=Hendri]Auto met blok komt zaterdag mijn kant op:D haha turbo time:wub[/rquote]

grrr :P had ook interesse in die auto :jerry

zie net op mp dat 'ie gereserveerd is idd..

veel plezier ermee! :thumbup

Terug
Naar boven