• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Laatste kans om deze mooie Vectra GTS te bemachtigen!

Hallo mijn waarde Opel-forummers,

Al enkele maanden heb ik mijn Vectra GTS Irmscher onder andere op dit forum te koop staan. In deze periode (zo'n half jaar) ben ik actief en minder actief bezig geweest om voor mijn wagen een nieuwe eigenaar te vinden en ben ik al ruim € 1.000,- gezakt met de prijs. Schiet mij maar lek en noem mij maar gek, maar om de een of andere reden (tips zijn overigens welkom) heb ik de auto nog steeds niet aan een nieuwe liefhebber kunnen doorgeven (in figuurlijke zin dan, voor de smartasses onder jullie ;), want ik hoor de "je mag hem wel aan mij doorgeven"'s al aankomen ), ook al staat de auto op nr 2 van de meest bekeken (ruim 3800 views) advertenties op dit forum (link: buysell/single_ad.php?ad_id=3076).

Nu het zonnetje weer begint te schijnen krijg ik wederom de kriebels en wil ik weer actief op zoek kunnen gaan naar een nieuwe auto. Ik heb dan ook besloten deze week nog af te wachten en hem anders in te ruilen bij een dealer op een andere waggie. Omdat ik nog steeds van mening ben dat deze auto bij een liefhebber hoort en niet in de showroom van een dealer waar er weer de hoofdprijs voor betaald moet worden, wil ik de leden van het forum de mogelijkheid bieden om deze "schönes wagen" te kunnen bemachtigen.

Via deze weg dus nogmaals jullie attentie voor deze auto, ik zal bij de vaste prijs van € 8.000,- de winterbanden er gratis bij doen.

Voor de moderators; zie dit aub niet als een verkapte advertentie, maar als een ATTENTIE...

Terug
Naar boven