Kermitkiller
Post veel
wijzelf gaan met twee manta,s en nog een kennis dus hebben we er drie maar willen graag nog een aantal manta-A en B s ER bij voor de verrassing
dit is het bericht
Hallo,
ik heb een broer die heel veel van opel Manta's houd. Zijn droom was ooit weer in een opel Manta te rijden. Nu heb ik een vraag en ik weet niet dat u dit doet of hoeveel het kost maar ik wou graag dat mijn broer nog eens binnen kort in een opel manta mee kan rijden en met meerdere manta's te gelijk in een stoet.
Graag hoor ik van u of dit mogelijk is.
IK HEB DAAROP HET VOLGENDE GEANTWOORD
hier even de foto,s van de manta,s die ik nog bezit ,,de zwarte en de groene kunnen we eventueel mee komen ,en heb er inmiddels ook nog eentje bij geregeld
mvg popke
Wat geweldig dat u ons hier mee helpen dit zal mijn broer prachtig vinden. De manta's zijn erg mooi. We zijn bezig om er iets mooi's van te maken om voor hem er een onvergetelijke dag van te maken . We zaten te denken dat hij +/- een uur mee kan rijden
Kunt u mij dan een datum en tijd door geven wanneer het jullie het beste past want dan kunnen wij de mensen hier voor benaderen om dit tot een mooie dag te leiden.
DOORDAT HIJ NIET MEER TE GENEZEN IS MOETEN WE DIT ZO SNEL MOGELIJK REALISEREN
EN HEB EEN DATUM GEPRIKT OP 15 JANUARI AANSTAANDE
dus we zijn dus nog op zoek naar een aantal MANTA-A en B s die ook mee kunnen rijden
GRAAG VOOR MEER INFO STUUR EVEN EEN U2U DAAR KUN JE JE OOK OPGEVEN