• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

lade passagiers stoel

nu word onze mokkaX 24 mei geleverd ik heb hem gisteren mogen zien op de parking van de garage wat mij opviel is dat er geen lade onder de passagiersstoel zat terwijl toen we heb bestelde dit er toch bij zat wij hebben er dan het launch en aloy pack bijgenomen Nu blijkt dat er de lade onder de passagiers stoel niet bij zit wat duidelijk in de configurator er wel bijzit mits we niks extra's hebben genomen. Nu is het antwoord van de garage bij lederen zetels met verwarming kan er geen lade worden geplaatst mits het frame van de stoelen anders is De opel garage hier een stuk verder zegt dan weer ik heb er in die configuratie al verschillende geleverd war de lade wel aanwezig was

de lederen zetels zitten bij dit launch en aloy pack standaard op de wagen

Terug
Naar boven