• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

lambda sensor d7-5 defect vervangen

hoi

ik heb een vraag ? opel heeft me opel corsa uitgelezen en geeft aan dat de lambda sensor (2e) d7-5 defect is na de - pool van de accu te hebben gehaald gaat hij uit en blijft hij uit tot ik zo 130 km gereden heb en dan gaat hij weer aan nu 3 x nu vraagt de opel totaal 378 euro voor het vervangen

terwijl dat ik delfde sensor bij automaterialen zaak kan koopen voor 60 euro , maar moet de opel na het vervangen me auto weer uitlezen of is dit niet nodig

wie o wie kan me hier mee helpen

[quote quote=18352411]bij automaterialen zaak kan koopen voor 60 euro[/quote]

En daar zit hoogst waarschijnlijk het probleem, A.U.B. geen imitatie gebruiken, daar krijg je echt problemen mee,

daar wordt hier op het forum heel vaak voor gewaarschuwd!

Terug
Naar boven